اجاره میز نورانی

اجاره میز نورانی سوارز

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات مراسم و یا اجاره میز و صندلی مراجعه کنید.

اجاره میز نورانی - کلاب رنترمیز نورانی چیست و کاربرد های در کجا است؟ 

میز نورانی نام عامیانه ای است که به میز سوارز داده شده است. این میز همانطور که از نامش پیدا است نور های رنگی از خود ساطع می کند و به همین جهت به عنوان میز نورانی شناخته شده است. میز سوارز به عنوان میز پذیرایی در مهمانی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه طرفداران بسیاری دارد. 

مشخصات فنی میز سوارز

میز سوارز از پلاستیک فشرده یا همان پلی اتیلن ساخته شده است که ویژگی های بارز آن وزن سبک و رنگ کدر آن است. برای ایجاد نور در میز از چندین رشته لامپ ال ای دی ریز در داخل میز نورانی استفاده شده است. این رشته لامپ ها رنگ های متنوعی دارند و در نتیجه می توانیم با اجاره میز نورانی رنگ آن را متناسب با تم مهمانی خودمان هماهنگ نماییم. 

علاوه بر لامپ های ال ای دی از قطعه باتری نسبتا قدرتمندی در ساخت میز سوارز استفاده شده است. این باتری قابل شارژ با برق شهری است و هر بار شارژ آن باتری مورد نیاز برای روشن نگه داشتن لامپ های ال ای دی موجود در میز را برای هشت ساعت کار مداوم تامین می کند. برای اجاره میز نورانی به این نکته هم توجه داشته باشید که میز سوارز در دو مدل با ارتفاع 90 و 110 سانتی متر به بازار عرضه شده است و به طور کلی میز سوارز به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. 

مدل های میز نورانی  

میز نورانی یا میز سوارز از صفحه پلی اتیلن ، چند رشته لامپ ال ای دی و یک باتری ساخته شده است و این قالب می تواند در هر شکلی بگنجد. البته چند قالب اصلی برای میز سوارز استفاده می شود و ساخت میز سوارز در مدل های دیگر به صورت سفارشی انجام می شود. میز سوارز های استاندارد در ارتفاع 90 و یا 110 و در چهار شکل کلی طراحی شده اند. شما می توانید مدل های مختلف میز سوارز را در کلاب رنتر مشاهده نمایید. برای اجاره میز نورانی یا میز سوارز  می توانید بلاگ مرتبط را مطالعه نمایید تا با فرآیند کلی اجاره میز سوارز آشنا شوید. 

کاربرد های میز نورانی

همانطور که پیش از این ذکر کردیم میز سوارز در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی شما می توانید با اجاره میز نورانی بخشی از برنامه نورپردازی محیط را بر عهده این کالای زیبا بسپارید و از رقص نور های رنگی لذت ببرید. میز سوارز دارای چندین برنامه نورپردازی است که می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد. همچنین در مراسمات رسمی همچون مسابقات و جشن های افتتاحیه از میز سوارز استفاده می شود. اجاره میز نورانی یا سوارز - کلاب رنتر


  اجاره میز نورانی و یا میز های ال ای دی که امروزه در مراسم ها و مکان های مختلف بسیار رایج شده است راهی است تا فضای محیط را به خصوص در زمان شب زیبا و چشم نواز تر نمود.

    مطمئنا تمامی مکان هایی که پذیرای میهمانان مختلف هستند سعی دارند تا محیطی را برای افراد فراهم کنند که در آنجا حس زیبایی طلبی فرد تامین شده و خاطره ای خوش از حضور در آن مکان در ذهن او بجا بماند! بنابراین یکی از دغدغه های صاحبان مشاغلی از این دست می تواند ایجاد یک دکوراسیون زیبا متشکل از اقلام زیبا و لوکس باشد. 

   میز های ال ای دی و یا صندلی های نورانی در یک محیط می توانند اولین وسایلی باشند که نظر افراد را به خود جلب کنند. در شب هنگام در بسیاری از کافه ها در محیط های باز و حتی تالار های جشن ، استفاده از این ابزار ها می تواند چهره ای رویا گونه را به محیط اطراف ببخشد. در کلاب رنتر امکان اجاره تجهیزات با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه وجود دارد. مطمئنا با اجاره این محصولات می توانید با هزینه ای پایین زیبایی را به محیط اطراف و مخاطبان خود ارائه دهید! 

اجاره میز نورانی در تهران

شهروندان عزیز تهران می توانند با مراجعه به بخش اجاره تجهیزات مراسم در کلاب رنتر و با انتخاب میز سوارز مورد نظرشان درخواست اجاره میز سوارز را ثبت نمایند و میز نورانی خود را ظرف مدت چند ساعت تحویل بگیرند. کلاب رنتر اجاره میز نورانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد. ارسال میز سوارز در تهران با پیک و در بازه زمانی کمتر از 8 ساعت انجام می شود.


اجاره میز نورانی در تهران - کلاب رنتر

اجاره میز نورانی در کرج

شهروندان شهر کرج هم می توانند از خدمات اجاره میز نورانی کلاب رنتر بهره مند شوند و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری جشن و مهمانی را در با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره نمایند. تمامی کالاهای موجود در کلاب رنتر از کیفیت بالایی برخوردار است و تخفیف های دوره ای هم شامل حال این کالا ها می شود. برای اجاره میز نورانی باید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید و منتظر تماس تیم پشتیبانی باشید. تحویل کالا در کرج طی دو روز کاری انجام می شود و برای اجاره میز نورانی در کرج بهتر است درخواست خود را حداقل دو روز قبل از تاریخ مد نظرتان ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

نورپردازی تئاتر

نورپردازی تئاتر
یکی از مهمترین عوامل در اجرای یک تئاتر خوب به طوری که بینندگان از این تئاتر راضی باشند نورپردازی آن است .

لیست وسایل تولد

لیست وسایل تولد
لیست وسایل تولد یکی از مهم ترین کارهایی است که برای برگزاری یک مراسم تولد باید انجام شود و به همین منظور باید یک لیست بسیار کامل در اختیار داشت تا...