کرایه میز نورانی

کرایه میز نورانی در تهران

کرایه میز نورانی در کلاب رنتر را در بخش اجاره تجهیزات مراسم مشاهده نمایید.کرایه میز نورانی - کلاب رنتر   میز های نورانی نوعی از میز هستند که در مراسمی که معمولا در زمان شب و فضای تاریک برگزار می شود مورد استفاده قرار می گیرند.درون میز های نورانی یا میزهای ال ای دی چراغ های ال ای دی قرار می گیرد. به دلیل شفاف بودن سطح میز و صندلی ال ای دی ، نور به بیرون متصاعد شده و میز و صندلی مانند یک جسم نورانی و زیبا در می آید.میز های نورانی که از آن به میز های سوارز یا میز های ال ای دی نیز یاد می شود جلوه ای زیبا را به فضای اطراف شما خواهند بخشید.مطمئنا خوردن نوشیدنی ها بر روی این میز ها به دلیل اینکه مایعات و نوشیدنی ها به رنگ های مختلف در خواهند آمد زیبایی را دوچندان کرده و محیط را چشم نواز تر خواهد کرد.   


اجاره میز سوارز کمر باریک - کلاب رنتر

                                                                     اجاره میز سوارز کمر باریک - روزانه 60000 تومان 

اجاره میز سوارز پایه استیل - کلاب رنتر                                   اجاره میز سوارز پایه استیل - روزانه 50000 تومان

انواع میز های نورانی

میز های نورانی یا همان میز های سوارز از نظر سایز تنوع ندارند اما از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته میز های هلالی و میز های پایه استیل تقسیم می‌شوند. میز های پایه استیل همانطور که از نامش پیداست میز های نورانی هستند که دارای پایه بلند استیل هستند که ظاهر خاصی به این میز ها بخشیده است. میز های پایه استیل برای فضاهایی با کف براق مناسب است و زیبایی فضا را دوچندان خواهد کرد. میز های نورانی پایه استیل وزن بیشتری دارند اما طوری طراحی شده اند که جا به جایی آن ها ساده تر خواهد بود. این میز ها با صفحه ال ای دی هفت رنگ خود جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد.

اجاره میز سوارز - کلاب رنتر

میز های نورانی هلالی نوع دیگری از میز ها هستند که برای مهمانی های تولد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این میز ها به صورت میز های ایستاده کمر باریکی طراحی شده اند که در سراسر بدنه آن ها نور ال ای دی به کار رفته است و با هفت طیف رنگی جلوه خاصی به مراسمات شما می‌بخشد. میز های سوارز کمر نسبت به میز های پایه استیل وزن کمتری دارند و جا به جایی آن ها بسیار ساده است. این میز ها ارتفاع 130 دارند و برای سرو نوشیدنی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میز های نورانی را می‌توانید در کنار میز های پذیرایی و میز شام برای مهمانی های خود استفاده کنید. میز های نورانی یکی از بهترین انتخاب ها برای مجالس و مهمانی های شما هستند و به سادگی می‌توانید از این میز ها برای بهترین میهمانی ها استفاده کنید. 

اجاره میز نورانی

شما می‌توانید تمامی تجهیزاتی که احتیاج دارید را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید. برای اجاره میز نورانی می‌توانید به بخش تجهیزات مراسم سایت مراجعه و از بخش میز و صندلی، میز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بهتر است برای اجاره میز سوارز از چند روز قبل از مهمانی اقدام کنید تا با خیال راحت میز های خود را در روز موعود تحویل بگیرید چرا که میز های سوارز بسیار پر طرفدار هستند و اجاره آن ها از مدت ها قبل انجام می‌شود. 

قیمت اجاره میز نورانی 

یکی از مهمترین نکته هایی که در هنگام اجاره میز نورانی همواره مورد توجه است هزینه ای است که باید بابت اجاره این محصول بپردازیم. به طور کلی میز سوارز در اندازه و طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده است و به همین جهت طبیعی است که هزینه اجاره آن هم تابعی از قیمت فروش این محصول باشد. البته مراکز اجاره میز نورانی ممکن است نرخ متفاوتی داشته باشند اما شما می توانید تمامی لوازم و تجهیزات مراسم خود را با قیمتی بسیار مناسب از کلاب رنتر اجاره نمایید. برای اجاره چنین محصولاتی بهتر است از چند روز پیش از شروع مراسم درخواست خود را ثبت نمایید تا هم از تخفیف های ویژه دوره ای بهره مند شوید و هم بتوانید در کالای مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید. 

برای مشاهده محصولات به بخش مورد نظر مراجعه کنید..

  اجاره تجهیزات نورپردازی     اجاره تجهیزات مراسم      اجاره میز و صندلی       اجاره میز صندلی سوارز

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه میز بلک لایت

کرایه میز بلک لایت
امروزه ترکیب تکنولوژی و خلاقیت باعث شده تا محصولات جدیدی روانه بازار شود که بسیاری علاقه مند به استفاده از آن ها هستند.

اجاره هلیکوپتر برای عروسی

اجاره هلیکوپتر برای عروسی
برای اجاره تجهیزات مشابه به بخش اجاره تجهیزات مراسم مراجعه کنید. این روزها خبرهای عجیب و غریب زیادی به گوش ما می ...