اجاره تجهیزات نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه نوآوری و فناوری یا اینوتکس برای حمایت از استارت آپ ها برگزار می‌شود و مخاطبان بسیاری دارد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تهران در چهار سالن برگزار می‌شود و می‌توان آن را نمایشگاهی نوپا در حوزه تکنولوژی دانست. 

غرفه سازی در نمایشگاه اینوتکس

اینوتکس فرصتی برای شرکت های نوپا است که بتوانند در بازار رقابتی کشور حضور داشته باشند. نمایشگاه اینوتکس با حمایت سازمان جوانان و وزارت فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود و بازدید کنندگان بسیاری از این نمایشگاه دیدن می‌کنند. تا کنون هفت دوره از این نمایشگاه برگزار شده است و بیش از 1000 شرکت در این نمایشگاه حضور داشته اند. 

تاریخچه برگزاری نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه اینوتکس برای هشت دوره متوالی به عنوان نمایشگاهی مستقل در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شده است. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ایجاد زمینه‌ای برای حضور استارت آپ های حوزه فناوری شروع به کار کرده است. سال های اولیه برگزاری نمایشگاه تنها یک سالن به این نمایشگاه اختصاص داده شده بود اما با افزایش تعداد بازدیدکنندگان، شرکت های بیشتری تمایل به حضور در این نمایشگاه را داشتند. در سال 98 نمایشگاه اینوتکس چهار سالن از نمایشگاه را در اختیار داشت و به طور تقریبی 9000 متر مربع از فضای نمایشگاه در اختیار دوستداران تکنولوژی بوده  است.برای آماده سازی غرفه در نمایشگاه اینوتکس به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید. 

حوزه های فعال در اینوتکس

نمایشگاه اینوتکس میزبان شرکت های نوپا در حوزه تکنولوژی است. این شرکت ها با ترکیب صنعت و تکنولوژی خدمات منحصر به فردی ارائه می‌دهند و به همین جهت نمی‌توان اینوتکس را به حوزه خاصی محدود کرد. اما با نگاهی به لیست شرکت کنندگان نمایشگاه می‌توان چند حوزه را که بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است به عنوان حوزه های اصلی نمایشگاه معرفی کرد. این موضوعات عبارتند از:

  • تکنولوژی های زیست محیطی
  • تجهیزات پزشکی و سلامتی
  • تکنولوژی های ارتباطاتی 
  • تکنولوژی های حوزه نفت و گاز
  • نانوتکنولوژی

رویداد های نمایشگاه اینوتکس

در دو سال اخیر نمایشگاه اینوتکس میزبان رویداد های فناورانه بسیاری بوده است و هرسال بر تعداد این رویداد ها افزوده می‌شود. از دیگر مزایای نمایشگاه اینوتکس می‌توان به نشست های تجاری که بین غرفه داران و سرمایه گذاران برگزار شده است اشاره کرد. در نمایشگاه اینوتکس چندین شرکت خارجی از هفت کشور مختلف دنیا شرکت داشته اند و این نشان ارزش و اعتبار اینوتکس است.


سایر بلاگ های مرتبط

تقویم نمایشگاهی مشهد

تقویم نمایشگاهی مشهد
برای مشاهده تقویم و زمان برگزاری نمایشگاه های مشهد این مطلب را مطالعه کنید

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد
یکی دیگر از نمایشگاه های معتبر که هرساله در ایران برگزار میشود نمایشگاه بین المللی مشهد می باشد .