کنسول بازی و ویژگی های آن

در دورهمی ها همیشه نیاز به یک وسیله سرگرم کننده و جذاب برای همه حس می شود. پلی استیشن یکی از شرکت های تولید کننده کنسول های بازی است که تقریبا همه ما آن را می شناسیم. اجاره کنسول بازی می تواند شما را به داشتن یک دورهمی دوستانه خوب و مفرح نزدیک تر کند.

اجاره کنسول بازی در تهران می تواند راهی برای جذاب تر کردن روزتان باشد؛ آن هم با پرداخت مبلغ بسیار کمی که حتی به جیبتان هم صدمه ای نرسد. اجاره کنسول بازی با هر سطح درآمدی امکان پذیر است و شما می توانید با پرداخت این هزینه از انجام انواع و اقسام بازی ها لذت ببرید.

اجاره کنسول بازی

در مواقعی که تنها هستید و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید، بازی کردن می تواند شما را سرگرم کند و حالتان را سر جا بیاورد. حتی در جمع های دوستانه و مهمانی های خانوادگی که یکی از مهمترین چیزها در کنار پذیرایی از مهمان ها، سرگرم کردن ان ها نیز هست، باز هم می توان از کنسول بازی برای این منظور کمک گرفت.

Ps4 یکی از بهترین کنسول های ارائه شده در بازار است و بازی های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند. شرکت سونی در سری کنسول های پلی استیشن، توانسته گام به گام همراه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های بازی خود را نیز ارتقا ببخشد. کنسول ps4 دارای پردازنده ای قدرتمند برای اجرای انواع بازی های گرافیکی است و می تواند تمامی بازی های جدید را نیز پشتیبانی کند. البته در کنار اینها، ps4 دارای حافظه ای درون دستگاهی برای ذخیره انواع بازی ها نیز هست. قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور های بزرگ، قابلیت اتصال به ویدیو پروژکتور و نمایش تصویر روی پرده و قابلیت اتصال 4 دسته بازی به دستگاه می تواند جذابیت انجام بازی ها را برای شما دو چندان کند.

این روزها اما با افزایش قیمت ارز و نوسانات در بازار خرید و فروش کالا های ضروری و غیر ضروری، ما شاهد افزایش چند میلیونی قیمت این دستگاه نیز بوده ایم. این افزایش قیمت شاید کسانی را که آرزوی بازی با این دستگاه را دارند را ناامید کرده باشد اما باید بگوییم که نگران نباشید.

کلاب رنتر مرجعی برای اجاره کنسول بازی و خصوصا اجاره ps4 در تهران است. نیاز نیست برای یک مهمانی شبانه و یا داشتن یک روز  مفرح با دوستان خود، حتما کنسول ps4 را خریداری کنید. شما با پرداخت مبلغ کمی می توانید این دستگاه را از ما کرایه کنید.

اجاره لوازم جانبی ps4

معمولا به همراه خود دستگاه پلی استیشن یک دسته بازی نیز برای مشتری فرستاده می شود. اما اگر نیاز به تعداد بیشتر دسته بازی دارید می توانید آن را نیز از کلاب رنتر تهیه کنید. دسته های بازی ps4 قابلیت اتصال بی سیم به کنسول را نیز دارند و می توانید به راحتی روی کاناپه نشسته و یا روی زمین دراز بکشید، و به بازی خود بپردازید.

هدفون مخصوص ps4، دوربین حرکتی مخصوص پلی استیشن و دیگر لوازم جانبی شرکت سونی نیز در کلاب رنتر موجود و قابل اجاره است. هر کدام از این وسایل می تواند لذت بازی کردن را برای شما بیشتر کند و شما را وارد دنیای بازی ها کند. البته در کنار این وسایل باید بپذیریم که تصاویر با کیفیت ps4 خود به تنهایی برای القای حس باور پذیری کافی است.

اگر قصد اجاره ps4 در تهران را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت کلاب رنتر و باز کردن صفحه کنسول بازی، تمامی دستگاه ها و لوازم جانبی آن ها و حتی بازی های قابل ارائه را نیز تهیه کنید. برای کرایه کنسول بازی شما تنها به یک مدرک معتبر مانند کارت ملی نیاز دارید تا با پرداخت مبلغ جزیی اجاره دستگاه، آن را در درب منزل خود دریافت کنید. اجاره دستگاه نیز به شکل روزانه بوده و برای مدت هفتگی و ماهانه نیز قابل ارائه است. البته در صورت اجاره طولانی تر، شامل تخفیف نیز خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس وان

اجاره ایکس باکس وان
شرکت های زیادی در زمینه تولید وسایل سرگرمی فعالیت می کنند. این شرکت ها به دنبال این هستند که با استفاده از فناوری های روز دنیا....

اجاره ایکس باکس کرج

اجاره ایکس باکس کرج
ایکس باکس نام کنسول بازی جذابی است که از چند سال پیش در ایران شناخته شده و رقیب سرسخت کنسول بازی پلی استیشن بوده است...