بهترین رقص نور برای مراسم

یکی از مشکلاتی که برگزارکنندگان مراسم را آزار می دهد پیدا کردن وسایل مورد نیاز آن هم به شکلی است که متناسب با نوع مراسم و فضایی باشد، که دلخواه آنها است. اجاره سیستم نور پردازی و اجاره رقص نور می توانند کمک زیادی به بالا بردن کیفیت مراسم و دادن جلوه های بصری به سالن برگزاری مراسم کند. برای اینکه بتوانید بهتر این موضوع را درک کنید در این مطلب می خواهیم شما را با اجاره رقص نور آشنا کنیم. وبسایت کلاب رنتر مرجعی برای اجاره تجهیزات مراسم و کرایه رقص نور است و سعی کرده تا برای بهتر برگزار شدن مراسمات شما امکاناتی را فراهم آورد.

اجاره سیستم نور پردازی

سیستم نور پردازی از دستگاه ها و  تجهیزات مختلفی تشکیل می‌شود که هر کدام در جای خود می تواند بسیار با اهمیت و موثر باشد. دستگاه هایی که در سیستم نور پردازی استفاده می شود شامل رقص نور، پرده ال ای دی، پار ال ای دی، دستگاه مه ساز، دستگاه حباب ساز، دستگاه بخار ساز، لیزر خطی، لیزر نقطه ای، لیزر لامپی، کریزی کالر، و مووینگ است. هر کدام از این دستگاه ها، کاربرد خاص خود را دارند و اگر در جای مناسب خود استفاده شوند می توانند کیفیت مراسم را بالا ببرند. برای مثال در مراسمات رسمی می توان از مه ساز، بخار ساز، حباب ساز، ابر ساز و پنل های ال ای دی استفاده کرد و اگر مراسم چیزی مانند کنسرت و تئاترها و یا غرفه های فروشگاهی و نمایشگاهی باشد می توان از لیزر های خطی نقطه‌ای و لامپی برای نورانی کردن فضای غرفه و همینطور جلب کردن توجه مشتریان به غرفه استفاده کرد.

اجاره سیستم نور پردازی خیال شما را از بابت هزینه های گزاف خرید این وسایل راحت می کند. از طرفی پیدا کردن وسایل مورد نظرتان ممکن است در شهر بزرگی مانند کمی سخت به نظر برسد. برای این ما با فراهم آوردن بستر اجاره سیستم نور پردازی در تهران سعی کردیم تا حد امکان این مشکل را رفع کنیم.

دستگاه رقص نور

آنچه که امروز قصد معرفی تخصصی ‌تر آن را داریم دستگاه رقص نور است. اجاره دستگاه رقص نور می‌تواند یکی از مهم ترین کارهای شما در دادن جلوه های بصری به سالن مراسم تان باشد. دستگاه رقص نور یک دستگاه کوچک است که قابلیت نصب بر روی دیوار و یا سقف سالن را دارد. البته از این دستگاه روی زمین هم می توان با پایه استفاده کرد و شیوه عملکرد این دستگاه پخش نور در فضای  سالن است. قدرت دستگاه های پخش نور با یکدیگر متفاوت است و معمولاً آن را با اندازه سالن می سنجند. هر چه تعداد رنگ استفاده شده در این دستگاه بیشتر باشد، به همان نسبت جلوه و کیفیت آن نیز بیشتر است. البته در کیفیت نور دستگاه مدل لامپ استفاده شده نیز موثر است؛ برای مثال ممکن است از لامپ های عادی استفاده شود یا اینکه از خط های لیزری برای دادن جلوه های رنگی استفاده شود.

 این دستگاه قابلیت برنامه ریزی توسط کامپیوتر را نیز دارد و برای کسانی که توانایی انجام این کار را ندارند گزینه‌ای به عنوان حالت اتومات در نظر گرفته شده است و به شکل خودکار حالت های نور پردازی را تعویض می‌کند.

اجاره دستگاه رقص نور

اگر قصد دارید از این دستگاه برای بالا بردن کیفیت مراسم تان استفاده کنید کلاب رنتر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ما سعی کردیم با اجاره دستگاه رقص نور شما را از خرید این دستگاه بی نیاز کنیم. شما می توانید با مراجعه به صفحه اجاره تجهیزات مراسم و باز کردن بخش اجاره رقص نور دستگاه های مورد نظر را مشاهده کرده و از بین آنها هر دستگاهی را که متناسب با مراسم خودتان می دانید، انتخاب کنید، هزینه را آنلاین پرداخت کنید و در زمان و تاریخ مورد نظر در دستگاه را در درب سالن تحویل بگیرید. هزینه پرداختی شما با احتساب روزهای کرایه رقص نور و حمل و نقل و نصب دستگاه است و هیچ هزینه اضافی بر دوش شما نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

برگزاری مراسم باشکوه با فرش قرمز

برگزاری مراسم باشکوه با فرش قرمز
برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های خود از اجاره تشریفات مراسم مانند فرش قرمز استفاده نمایید

اجاره اسپیس مراسم

اجاره اسپیس مراسم
مراسم ها در گذشته به شکل ساده برگزار می شدند و افراد کمی در این مراسم ها حضور داشتند. اما امروزه....