کرایه دستگاه زردی

کرایه دستگاه زردی نوزادان

کرایه دستگاه زردی نوزاد را می توانید ازبخش اجاره بهداشت سلامت مشاهده نمایید.

 کرایه دستگاه زردی برای درمان بیماری در نوزاردان استفاده می شود این دستگاه به صورت روزانه سیصد و پنجاه هزار ريال در سایت کلاب رنتر موجود می باشد که می توانید آن را اجاره نمایید .

در نسل های قبل این دستگاه به صورت دستگاه های لامپ های فلورسنت استفاده می شد که یکی از بهترین نوع این دستگاه ها هستند و پس از سال ها هنوز هم به صورت متادول از آن ها استفاده می شود. در نسل های جدید تر این دستگاه ها لامپ های فلورسنت جای خود را به لامپ های ال ای دی و اس ان دی داده اند که می توانند هم هزینه نگهداری کمتری نسبت به فلورسنت ها داشته باشند هم طول عمر بیشتری دارند.

 لامپ های ال ای دی به علت استفاده از سیستم نور سرد نسبت به فلورسنت ها تاثیر کمتری دارند اما هزینه برق آن ها نسبت به فلورسنت ها کمتر است. میزان تاثیر و سفیدی این لامپ ها گرچه بیشتر است اما دستگاه های زردی که به لامپ های فلورسنت مجهز هستند بیشترین ثاثیر را دارند.

 درمان زردی به وسیله دستگاه فتوتراپی اگر در زمان مشخص و معین تشخیص داده شود بسیار مطمئن جوابگو خواهد بود که می تواند برای شما و نوزادتان بسیار مثمر ثمر باشد .در موارد نادری پیش آماده است که علت زیاد بودن زردی درمان از دستگاه فتوتراپی گذشته و به درمان های دارویی یا تعویض خون ختم شده است و این دستگاه به صورت مدام نیاز به استفاده نیست .بسته به تشخیص پزشکان و توصیه آن ها در طی چند روز اول زندگی نوزادان نیاز به استفاده از آن است و بعد از آن دیگر نیاز به استفاده از آن نیست به همین خاطر بیشتر خانواده اقدام به کرایه دستگاه زردی برای درمان بیماری کودکان می نماییند و نه خرید آن.چون مشخص نیست آیا در آینده فرزندی داشته باشند یا خیر یا در صورت داشتن فرزند بعدی او هم دچار زردی بشود یا خیر ؟کرایه دستگاه زردی

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره گلوکومتر

اجاره گلوکومتر
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره تجهیزات بهداشت و سلامت مراجعه کنید. دستگاه گلوکومتر، همانطور که از نام ...

اجاره ویلچر در قم

اجاره ویلچر در قم
ویلچر به عنوان یکی از ابزار های اساسی و مهم برای معلولین و افراد کم توان سناخته شده است که می توانند با خیالی آسوده و بدون نیاز جابجا شوند ...