اجاره تجهیزات نمایشگاهی–استند نمایشگاهی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی – استند نمایشگاهیاستند لمسی یکی از جذاب ترین انواع تجهیزات نمایشگاهی است و در جذب بازدید کننده بسیار موثر است. کاربران با استند لمسی تعامل برقرار می کنند و می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. استند لمسی انواع مختلفی دارد و برای کاربرد های متفاوتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور اجاره استند لمسی باید به اندازه غرفه و نوع محتوایی که می خواهید نمایش دهید توجه داشته باشید و متناسب با نیازتان استند لمسی مناسبی انتخاب نمایید. 

استند لمسی در بین تجهیزات نمایشگاهی جزء گران ترین ها است و معمولا غرفه هایی که مساحت بزرگی دارند و بازدید کنندگان خاصی هم از آن دیدن می کنند اقدام به اجاره استند لمسی می نمایند. استند لمسی صفحه نمایش LCD و یا LED بزرگی است که روی پایه قرار گرفته است. این صفحه نمایش با رابط کاربری متناسب ارتباط کاربر با برنامه های این استند را برقرار می کند. استند لمسی دارای پردازنده قدرتمندی است که مانند یک کامپیوتر برنامه ها را اجرا می کند و اطلاعات مورد نیاز را در حافظه داخلی خودش ذخیره می نماید. 

مزایای اجاره استند لمسی

در بین تجهیزات نمایشگاهی، استند لمسی بسیار پر طرفدار است و بازدید کنندگان را به سمت خود جذب می کند. استفاده از صفحه نمایش بزرگ و رابط کاربری زیبا و امکان تعامل با کاربر ویژگی هایی است که استند لمسی را به محبوب ترین وسیله در بین تجهیزات نمایشگاهی تبدیل کرده است. اگر استند لمسی را در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارید بهتر است به چند فاکتور توجه داشته باشید و پیش از انتخاب ویژگی های اساسی استند لمسی را بشناسید. 

برای اجاره استند لمسی به این نکته توجه داشته باشید که اندازه صفحه نمایش استند لمسی باید متناسب با اندازه غرفه باشد و از آن مهمتر باید به ورودی دستگاه و رابط کاربری توجه داشته باشید. همچنین باید از توانایی پردازند و رم دستگاه برای اجرای برنامه خود اطمینان حاصل نمایید. 

 استند های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند. به طور کلی به دلیل حجم کم این محصول و برپایی آسان آن یکی از تجهیزاتی پرکاربرد محسوب می شود. استند های هوشمند نیز دارای همین ویژگی هستند با این تفاوت که به جای یک تصویر چاپ شده ، می توانند محتواهای چند رسانه ای مختلفی را به شکل مدرن تری ارائه دهند. 

این محصول و محصولاتی با چنین ویژگی هایی می توانند چهره حرفه ای تری از برند و محصولات شما نشان دهد. در اینجا یکی از مزیت های مهم این محصول را شرح می دهیم. استند های هوشمند یبسیم بوده و به راحتی به اینترنت متصل می گردد.

بنابراین می تواند تصاویر دلخواه شما را نمایش دهد. توسط این قابلیت افراد می توانند در همایش ها و جلسات اداری، همچنین هنگام معرفی محصولات و خدمات در نمایشگاه ها و فضاهای مشابه ابزاری با کیفیت و مدرن را در اختیار داشته باشند. همچنین ظاهر زیبای این محصول خود باعث جلب توجه مخاطب می گردد.    

انواع استند لمسی اجاره ای

استند لمسی تنوع بالایی دارد و این تنوع بالا تنها به ابعاد دستگاه خلاصه نمی شود. اندازه، کیفیت تصویر، امکانات جانبی، سیستم عامل و مشخصات سخت افزاری همه عواملی هستند که در تنوع استند لمسی موثر هستند. استند های لمسی از نظر اندازه به سه نوع کلی تقسیم می شوند:

  • استند رومیزی: ابعاد بسیار کوچکی دارند و روی میز قرار می گیرند
  • استند ایستاده : این استند ها صفحه نمایش بین 15 تا 18 اینچ دارند و روی پایه ای با ارتفاع یک متر تا 150 سانتی متر نصب شده اند
  • استند بزرگ: این استند ها به اندازه یک تلویزیون 43 اینچ هستند و قابلیت نصب روی براکت و یا قرار گیری روی پایه را دارند

همچنین استند های لمسی از نظر کیفیت تصویر در دو نوع Full Hd و 4K وجود دارند. البته استند هایی با کیفیت تصویر HD هم در بین محصولات دیده می‌شود که محبوبیت کمتری دارد. این استند ها معمولا برای نمایش سایت و صفحات اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد و برای نمایش و معرفی محصولات نرم افزاری معمولا اجاره استند لمسی با کیفیت مرسوم است.

استند های لمسی از نظر سخت افزار هم بسیار متنوع هستند. برخی از استند های لمسی صرفا نمایشگر هایی هستند که با استفاده از کابل HDMI و یا USB تصاویر را نمایش می دهند. اما استند های لمسی مجهز به سیستم عامل هم وجود دارند که توانایی اجرای برنامه های کاربردی را دارند. برای اجاره استند لمسی به کاربرد آن توجه داشته باشید.  

کاربرد های اجاره استند لمسی

استند لمسی در موارد بسیاری کاربرد دارد و به بخش مهمی از رویداد های اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده است. در بسیاری از نمایشگاه ها می‌توانید استند های لمسی را در هر گوشه ای بیابید. همچنین استند های لمسی برای نمایش پروژه های مهندسی و علمی استفاده می شود. 

سایر بلاگ های مرتبط

صندلی کودک برای تولد

صندلی کودک برای تولد
برای برگزاری مراسم تولد کودکان نیاز به تجهیزات مراسم مخصوص کودکان است تا راحتی کودک در مراسم ...

اجاره تجهیزات نمایشگاهی – اجاره بنر های بادی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی – اجاره بنر های بادی
اجاره تجهیزات نمایشگاهی – اجاره بنر های بادی برای مشاهده تجهیزات نمایشگاهی و محصولات مشابه به بخش اجاره تجهیزات ...