اجاره صندلی برای مهمانی

کرایه صندلی برای مهمانی و مراسم جشن

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره میز و صندلی مراجعه کنید.


صندلی ها انواع و اقسام مختلفی دارند و از صندلی های لوکس و زیبا تا صندلی هایی ساده تر ، همه کاربری خاص و طرفداران خاص خود را دارند.

صندلی های تاشو برای مراسم

با توجه به مدل های بسیار گسترده ، یکی از نکات اصلی این است که  تعیین کنیم قصد تهیه چه نوع صندلی و متناسب با چه مکان و رویدادی را داریم.

معمولا برای مهمانی های دورهمی و یا یک جشن تولد ، صندلی هایی سبک و کم حجم انتخاب می شوند چراکه ممکن است فضای یک خانه محدود باشد و نیاز باشد که صندلی ها فضای زیادی را اشغال نکنند.

بنابراین گزینه ای که بسیاری از افراد بر روی آن دست می گذارند صندلی های تاشو هستند.

این گونه از صندلی ها همانطور که در نام آن به چشم می خورد داری این قابلیت هستند که به راحتی بدون اشغال فضای زیاد به محل های دلخواه حمل شود و به دلیل سبک بودن چینش آنها در محل مورد نظر نسبتا کار راحتی است.

همچنین با توجه به اینکه این صندلی ها برای پذیرایی از میهمانان در مراسم تقریبا رسمی کاربرد دارند ، سعی شده در طراحی آن ظرافت خاصی به کار رود.

اگر به بخش اجاره تجهیزات مراسم در سایت کلاب رنتر سری بزنید مدل هایی از این محصولات را برای اجاره مشاهده می کنید.

انواع صندلی تاشو برای اجاره 

صندلی های تاشو در چندین مدل متنوع در بازار وجود دارند. صندلی های تاشو پایه استیل با روکش های مخمل قرمز و یا آبی رنگ خود یادآور خاطرات دور است. این مدل صندلی از دیرباز میزبان مجالس و مهمانی های ما بوده است. روکش های صندلی های تاشو مخملی با تنوع بالایی از رنگ ها و طرح ها می‌تواند برای هر محیطی مناسب باشد. این صندلی ها به دلیل وزن کم و جا به جایی آسان هنوز هم جایگاه خود را در بین مشتریان حفظ کرده است.

اجاره صندلی تاشو - کلاب رنتر

                                                      اجاره صندلی تاشو روزانه 2000 تومان

صندلی های تاشو معمولا برای مجالسی که تعداد بالایی مهمان در آن حضور دارند و نیازی به نوشتن و یا پذیرایی خاصی نیست مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنوز هم در مساجد و حسینیه ها از این مدل صندلی برای پذیرایی استفاده می‌شود. پس اگر انتخاب شما اجاره صندلی با قیمت مناسب است و یا تعداد مهمان های شما زیاد است و فضای شما کم، بهترین تصمیم اجاره صندلی تاشو است. 

صندلی های تاشو به طور کلی در دو سایز متوسط و بزرگ تولید شده اند که البته تفاوت چندانی هم با یکدیگر ندارند. این صندلی های تاشو را می‌توانید برای مواردی که با مشکل حمل و نقل و فضا روبرو هستید گزینه مناسبی می‌باشند. 

اجاره صندلی شیواری

صندلی شیواری محبوب ترین صندلی مراسم است و در هر مهمانی می‌توانید اثری از این صندلی بیابید. صندلی های شیواری در دو رنگ سفید و شیری تولید شده اند و دارای دو سایز متوسط و بزرگ می‌باشند. صندلی شیواری را می‌توانید با جستجو عباراتی چون اجاره صندلی مهمانی و یا اجاره صندلی لوکس هم بیابید. این صندلی ها برای حضور در محیط هایی که مهمانی شکل رسمی تری دارد بسیار مناسب است. ظاهر زیبای این صندلی برای لوکس ترین محیط ها مناسب است. اجاره صندلی شیواری - کلاب رنتر

                                                      اجاره صندلی شیواری روزانه 5000 تومان

اجاره صندلی اداری

صندلی های اداری برای مواردی چون جلسات آموزشی و کارگاه های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی ها با بدنه چوبی با فلزی و همراه با تشکچه های مبلی و همچنین چرخ های منعطف و پیچ تنظیم ارتفاع رایج ترین صندلی های موجود برای اجاره هستند. این صندلی ها را می ‌توانید در هر اداره، ارگان و سازمانی پیدا کنید. مشتری اصلی اجاره صندلی اداری ارگان هایی هستند که برای چند روز میزبان نشست و یا رویداد خاصی می‌باشند. 

اجاره صندلی کودک

صندلی کودک در مهد کودک ها و جشن های مدارس ابتدایی و همچنین مراسماتی که کودکان میزبان اصلی آن هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی ها معمولا از جنس پلاستیک سبک هستند که علاوه بر ظاهر زیبا و رنگ های متنوع به دلیل وزن پایین حمل و نقل ساده ای دارند. همچنین این صندلی ها به دلیل طراحی استاندارد برای کودکان مناسب است.

سایر بلاگ های مرتبط

اقلام مهم در تجهیزات نورپردازی

اقلام مهم در تجهیزات نورپردازی
نورپردازی مراسم یکی از مساله های مهم در بالا بردن کیفیت مراسم و جشن ها می باشد به گونه ای که باعث می شود تمام لحظات مراسم بزای مهمانان ...

اجاره سالن برای مهمانی ها

اجاره سالن برای مهمانی ها
معمولا خانواده های ایرانی علاقه زیادی به برگزاری مهمانی و دورهمی های مختلف دارند یکی از مشکلات بسیاری از خانواده ها کمبود جا می باشد. خانواده هایی