اجاره تلویزیون های بزرگ شهری

اجاره تلویزیون های شهری به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

اجاره تلویزیون های بزرگ شهری


 تلویزیون شهری هوشمند ابزاری کارآمد برای تبلیغات و پخش محتواهای تصویری است. این نوع از نمایشگرها برای استفاده در مکان های پرجمعیت مانند نمایشگاه ها ، سالن های انتظار فرودگاه ها ، ورزشگاه ها و مراکز خرید، اماکن دولتی بزرگ و ... کاربرد دارد.

تلویزیون های شهری باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند کارایی بیشتری داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی ها ضد آب بودن تلویزیون های شهری است. این خصوصیت باعث می شود تا در محیط های بیرونی و هنگام باران تلویزیون آسیب نبیند. هم چنین در مواردی که صفحات تلویزیون نیاز به شستشو دارند این کار به آسانی صورت گیرد. 

تلویزیون های شهری باید مقاوم باشند تا در اثر ضربه دیدن به راحتی صدمه نبیند. شاید ویژگی که در این تلویزیون ها بسیار مهم است ، "دید روز" بودن این تلویزیون ها باشد. به این معنی که در هنگام تابش نور خورشید و روزهای بسیار روشن تصاویر نمایش داده شده به راحتی دیده شود. یکی از مواردی که باعث بالارفتن کیفیت تصویر نمایش داده شده می شود ورودی های پخش محتوا می باشد. داشتن پورت LAN باعث می شود تا محتوای تصویری با کیفیت بالا و بدون وقفه نمایش داده شود.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون led اجاره ای

تلویزیون led اجاره ای
تلویزیون ها می توانند نگاه ها را به سوی خود جلب کنند... ذهن ها را معطوف خود کنند و تاثیر بیشتری بر روی ذهن مخاطب ...

کرایه تلویزیون lcd

کرایه تلویزیون lcd
Lcd از عبارت ( Liquid Crystal Display ) تشکیل شده است که به معنای صفحه نمایش کریستال مایع می باشد. مولکول های مایع بر عکس جامدات به هر طرف که ...