اجاره بیلبورد تبلیغاتی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی تلویزیون شهری

اجاره بیلبورد تبلیغاتی بخش اجاره تلویزیون شهری مراجعه نمایید.

اجاره بیلبردهای شهری که بر گرفته از تلویزیون های شهری رینتال هستند، روش تبلیغاتی نوینی است که برای جلب توجه مشتریان در محیط های شهری است در سطح میادین بزرگراه ها آزاد راه ها و حتی خیابان های اصلی شهر با توجه به میزان و حجم بالای تردد افراد محیط مناسب برای تبلیغات است .

  اجاره بیلبورد تبلیغاتی تلویزیون شهری بیلبورد تبلیغاتی تلویزیون شهری نسل گذشته تبلیغات به صورت تبلیغات ساده و ثابت طراحی می شدند البته که تاثیرات خاص خود را باقی می گذاشتند که هنوز پس از گذشت سالیان متمادی از این سبک تبلیغات استفاده می شود مشکل این تبلیغ هزینه بالا تولید و چاپ هم چنین سختی نصب و جمع آوری آن است برای راه اندازی و نصب یک تبلیغ در این سبک باید هزینه و افراد زیادی صرف شود تا نمایش داده شود هم چنین در تمامی ابعاد قابلیت اجرا ندارند و در تمام معابر شهری چنین امکان وجود ندارد..

 سبک نوین تر این تبلیغات به وسیله تبلیغات متحرک و روان صورت می پذیرد و موشنگرافیک یا انیمه معروف هستند که به بیلبورد تبلیغاتی شکل بسیار ویژه ای می دهند.

این تبلیغات نسبت به نسل قبل خود بسیار کم هزینه تر هستند هم چنین زمان آماده سازی کمتری صرف می شود تا تبلیغ آماده شود و به سادگی به وسیله یک فلش یا از طریق یک اپراتور با دستگاه رابط به حافظه نمایشگر انتقال پیدا می نمایید. بعد از انتقال با دستور برقراری ارتباط تصاویر ویژه جدید به نمایش گذاشته می شود که این خود مزیت مهمی است .

هم چنین در یک زمان می توان تا چندین تبلیغ به صورت همزمان اجرا نمود. از دیگر ویژگی های این بیلبورد تبلیغاتی  می توان به تنوع کاربرد آن در استفاده اشاره نمود تمامی محیط ها شهری حتی در محیط های کوچک که به صورت خیابان های کوچکتر هستند قابلیت نصب و اجرا دارند و نیاز به فضای اضافی برای پایه های اصلی مانند نسل قبل ندارند. بیلبورد تبلغاتی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند که تشکیل شده از بلوک های در ابعاد مشخص 1 × 1 با چیدمان این بلوک ها در کنار هم می توانند صفحه نمایش به اندازه دلخواه تشکیل و نمایش تبلیغات نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور پاناسونیک

اجاره ویدئو پروژکتور پاناسونیک
اگر بخواهیم به تاریخچه این محصول برگردیم به اسم فردی به نام فرانسیس جنکینز بر میخوریم. او دستگاهی را که ...

اجاره باند اکتیو و پسیو و میکسر

اجاره باند اکتیو و پسیو و میکسر
برای مشاهده محصولات به بخش قیمت اجاره باند مراجعه کنید. در رابطه با باند های اکتیو و پسیو برای اجراهای زنده نیاز ...