اپکس، نخستین نمایشگاه اپلیکیشن ایران

27 دی ماه در تقویم نمایشگاهی به نام نمایشگاه اپکس ثبت شده است. این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن است که برای اولین بار در تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصت خوبی برای استارت آپ هایی است که محصولات خود را در قالب اپلیکیشن به بازار عرضه کرده اند. پیش بینی می‌شود این نمایشگاه هم مانند نمایشگاه الکامپ با استقبال خوبی همراه باشد.اجاره تجهیزات نمایشگاه نیز میتواند برای شمایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید بسیار مفید باشد.

                                                        غرفه سازی کاملا آنلاین

با پیشرفت های تکنولوژی امروز سهم بزرگی از ترافیک اینترنت در اختیار کاربران تلفن همراه است و این آمار به صورت پیوسته در حال افزایش است. کسب و کار های بسیاری هم از این فرصت برای ارائه خدمات در بستر اپلیکیشن های تلفن همراه استفاده کرده اند، به طوری که در سال گذشته نزدیک به 15 میلیون نصب اپلیکیشن ایرانی به ثبت رسیده است. 

اپکس که دو سال است در بخشی از نمایشگاه الکامپ اجرایی شده است همواره با استقبال خوبی از سمت بازدید کنندگان همراه بوده است. این استقبال گسترده و روند رو به رشد اپلیکیشن های ایرانی مسئولین برگزاری اپکس را به فکر برگزاری نمایشگاهی مستقل برای اپلیکیشن انداخت و امسال نخستین دوره از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه اپکس توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود و اعلام شده است که بازدید از این نمایشگاه برای عموم رایگان است. امین یوسفی از برگزار کنندگان این نمایشگاه درباره اهداف کلی اپکس این چنین گفته است: " هدف از برگزاری اپکس فرهنگ سازی است". فرهنگ استفاده درست از اپلیکیشن، آشنایی با حق و حقوق کاربران و توسعه دهندگان اپلیکیشن و بررسی زیر ساخت های مورد نیاز برای توسغه اپلیکیشن ها.

 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه میز و صندلی در شمال تهران

کرایه میز و صندلی در شمال تهران
کرایه میز و صندلی یکی از روش های معمول و مرسوم برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف است که از گذشته تا کنون مرسوم بوده است در مراسم ها از صندلی ...

اجاره سیستم کنفرانس صوتی

اجاره سیستم کنفرانس صوتی
برای اجرای یک کنفرانس در حد حرفه ای و عالی نیاز به تجهیزات مناسبی نظیر سیستم صوتی کنفرانس است که سبب می شود ...