راه های مقابله با آلودگی هوا - دستگاه تصفیه هوا

 اجاره دستگاه تصفیه هوا

راه های مقابله با آلودگی هوا - اجاره دستگاه تصفیه هوا

  تعطیلی های پی در پی این روزهای مدارس و ادارات کمی نگران کننده شده و بسیار توصیه شده که افراد در صورت امکان در منزل بمانند و کمتر به محیط بیرون از منزل بروند.شاید راه هایی که برای خلاصی از شر هوای آلوده به افراد پیشنهاد می شود آنطور که باید و شاید موثر واقع نشود.ماندن در محیط خانه شاید افراد را از هوای آلوده دور کند اما به هرحال خواه یا ناخواه بخشی از هوای آلوده به محیط منزل راه پیدا می کند.  

اجاره دستگاه تصفیه هوا

راه های مقابله با آلودگی هوا - کلاب رنتر

برخی افراد می توانند برای مدتی از شهری های آلوده مانند تهران به شهر های اطرف یا استان های شمالی مسافرت کرده و برای مدتی از هوای آلوده دور بمانند اما این امکان برای بسیاری میسر نیست چراکه دور کردن خود یا خانواده از محیط کاری و تحصیلی خود ضرری دیگر به زندگی افراد زده و آن را مختل خواهد کرد.بنابراین مسافرت نیز هرچند افراد را از محیط های آلوده دور می کند اما شرایط آن به سختی مهیا می شود.در اینجا با فرض اینکه امکان مسافرت به خارج از شهری آلوده مانند تهران برای شما وجود ندارد – و با فرض اینکه افراد مجبورند در چنین محیطی زندگی کنند و به انجام امور روزانه بپردازند ، راهکارهایی را برای مقابله با آلودگی هوا برای شما عزیزان ذکر می کنیم که استفاده از آن می تواند بسیار کمک کننده باشد!!  

  • مطمئنا بارها و بارها شنیده اید که در هوای آلوده به فعالیت های سخت در بیرون از منزل نپردازید.

اما چرا؟هوای اطراف ما به طور طبیعی دارای 21 درصد اکسیژن است که در مواقع آلودگی هوا این میزان کاهش پیدا می کند.فعالیت سخت در چنین هوایی با توجه به اینکه گردش خون افراد بالا رفته و ریتم تنفسی افراد بالا می رود میزان بیشتری از مواد آلاینده و مضر وارد بدن افراد می گردد که این می تواند بسیار مضر باشد.این امر به خصوص برای افراد سالمند و افراد در سنین پایین اهمیت بیشتری پیدا می کند.  

  • استفاده از ماسک هنگام رفتن به محیط بیرون از خانه نیز کمک کننده است اما بهتر است از ماسک های دارای فیلتر استفاده کرد چراکه شاید افراد متوجه نباشند، اما با زدن ماسک درحال تنفس بخشی از بازدم خود هستند که دارای دی اکسید کربن است.

اجاره دستگاه تصفیه هوا - کلاب رنتر

  • در محیط خانه سعی کنید از گیاهان مختلف استفاده کرده و آنها را در جای مناسب قرار دهید. گذاشتن گیاهان در محیط خانه علاوه بر زیباتر کردن منزل و رفع انرژی های منفی ، هوای خانه را نیز پاکسازی خواهد کرد.

 

  • از دستگاه های تصفیه هوا استفاده کنید. دستگاه های تصفیه هوا با داشتن فیلتر و استفاده از تکنولوژی روز می توانند هوای آلوده را به درون خود مکیده و هوایی تمیز را در محیط منزل یا محل کار منتشر کنند.

اجاره دستگاه تصفیه هوا در منزل

دستگاه تصفیه هوای خانگی - کلاب رنتر

  • در شهر های شلوغ مانند تهران برای تردد سعی کنید تا حد امکان از دستگاه های حمل و نقل عمومی نظیر مترو استفاده کنید.

 

  • خوردن میوه جات و سبزیجات به خصوص آنهایی که به رنگ سبز هستند بسیار مفید خواهد بود. باید بدانید که ویتامین های E و C دشمنان آلودگی هوا هستند که مقادیر زیادی از آن در سبزیجات و میوه ها یافت می شود.

آلودگی هوا - کلاب رنتر

همچنین این خوراکی ها را هرگز فراموش نگنید:آب فراوان، لیمو ترش، سیر، زنجبیل،  شیر ، جوانه گندم (سرشار از ویتامین E) ، روغن های گیاهی ، بادام و سبزیجات که می توانند بسیار کمک کننده باشند.

قیمت دستگاه تصفیه هوای خانگی - کلاب رنتر

 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ویلچر در مشهد

کرایه ویلچر در مشهد
در حال حاضر ویلچر تنها برای افراد معلول و ناتوان استفاده نمی شود بلکه هر فردی با توجه به مشکلات خود شاید مجبور باشد در برخی اوقات از ویلچر ...

کرایه دستگاه تصفیه هوا در تهران

کرایه دستگاه تصفیه هوا در تهران
هوای اطراف در سلامتی افراد نقش مهمی دارد به طوری که طبق آمار های منتشر شده همه ساله هزاران نفر به دلیل تنفس هوای ناسالم جان خود را از دست می دهند.