قیمت اجاره دستگاه زردی

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزادان در ایران 

برای مشاهده قیمت اجاره دستگاه زردی به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                قیمت اجاره دستگاه زردی                 

دستگاه زردی وسیله ای است که از آن برای درمان زردی نوزادان استفاده می شود. این دستگاه با مکانیزمی هوشمند باعث می شود که زردی نوزاد در طی مدت کوتاهی درمان شود. زردی پوست نوزادان ابتدا در صورت مشاهده می شود و هنگامی که سطح بیلی روبین در خون بالا رود به شکم و پاها گسترش پیدا می کند. درمان زردی بر اساس سطح بیلی روبین خون متفاوت است و بطور کلی راه های درمان عبارت است از:

1. شیردهی مکرر: نوزادانی که به وسیله شیر مادر تغذیه نشوند رنگدانه های زرد از پوستشان دفع نمی شود و روی پوست جمع می شود و نوزاد تب می کند. با شیردهی مکرر می توان تا حد زیادی جلوی زردی را گرفت.

2. شما با استفاده از دستگاه فتوتراپی در خانه یا بیمارستان می توانید, زردی نوزاد را درمان کنید.

بیلی روبین موجود در خون بیش از هر چیزی به نور آبی مرئی در حدود 460 نانومتر واکنش نشان می دهد چراغ هایی که نور بین 460 یا 490 نانومتر تولید می کنند که برای فتوتراپی مناسب است. استفاده از دستگاه فتوتراپی یا همان دستگاه زردی مزیت های عمده ای نسبت به روش های سنتی دارد. زمانی که از این دستگاه استفاده می شود خطراتی همچون شکستن لامپ مهتابی وجود ندارد. مزیت دیگر این دستگاه عبارت است از: عدم گرمازدگی نوزاد، عدم وجود مشکلات تنفسی و تمام نشدن عمر مفید لامپ است زیرا این دستگاه طوری طراحی شده است که این خطرات وجود نداشته باشد. همچنین با توجه به هدف دار بودن این درمان تمام زمانی که برای درمان نوزاد استفاده می شود, کاملا بهینه شده و در راستای درمان است. به دلیل آن که برخی از افراد در منزل فتوتراپی را انجام داد و نیازی به خرید این دستگاه وجود ندارد می توان به سراغ اجاره دستگاه فتوتراپی بروید، برای مشاهده قیمت اجاره دستگاه زردی نوزادان کلیک نمایید. 

روش های قدیمی که برای درمان زردی استفاده می شد, پایه علمی نداشته یا درمان توسط آن ها به شکل ناقص و طولانی مدت انجام می شد. مسئله تاخیر در درمان زردی نوزاد اثرات جبران ناپذیری را روی بدن و مغز نوزاد وارد می کند از این رو پزشکان با استفاده از دستگاه فتوتراپی احتمال خطر را توانسته اند تا حد زیادی کاهش دهند. شما بعد از مشاهده قیمت اجاره دستگاه زردی می توانید درخواست خود را برای اجاره این دستگاه از طریق سایت کلاب رنتر ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ویلچر

کرایه ویلچر
اکثر افراد معلول دچار مشکلات حرکتی هستند و قادر نیستند که حرکت کنند. این افراد برای انجام بسیاری از کارهای خود نیاز به پرستار و یا کمک دارند

اجاره دستگاه لیزر کندلا

اجاره دستگاه لیزر کندلا
ظرف چند سال گذشته دستگاه های زیادی برای لیزر موهای زائد وارد بازار محصولات پزشکی شده است یکی از این لیزر ها که دارای سر بسیار حساسی است لیزر کندلا...