Xbox اجاره ای

اجاره Xbox

برای مشاهده Xbox اجاره ای به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


Xbox اجاره ای

                                                               

امروزه بازی های کامپیوتری طرفداران زیادی در بین سنین مختلف دارد به شکلی که مردم وقت زیادی را صرف انجام این بازی ها می کنند. شرکت مایکروسافت یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید کنسول های بازی فعالیت می کند. ایکس باکس جزء قدرتمندترین کنسول های بازی است که قادر است بازی های ویدئویی با کیفیت عالی را اجرا کند. این کنسول محصول شرکت مایکروسافت است و یکی از محصولات نسل ششم بازی های ویدئویی را تشکیل می دهد. 

یکی از جدیدترین مدل های این محصول ایکس باکس اسکورپیو (scorpio)است. تولید این محصول جهش عظیمی در ساخت کنسول های بازی به وجود آورد. این کنسول بازی در سال 2017 وارد بازار شد و دارای قدرت پردازش بالایی است همچنین قادر است تمام بازی ها را با کیفیت 4k نمایش دهد. این کنسول قادر است کلیپ های مختلف از بازی را ضبط نماید و با کیفیت عالی آن ها را پخش کند. با توجه به قیمت بالای دستگاه برای چند روز اجاره دستگاه Xbox مناسبتر است. 

این نکته را می توان در نظر گرفت که ضبط بازی های ویدئویی با کیفیت عالی برای افرادی مناسب است که علاقمند هستند تا کلیپ های خود را روی یوتیوب یا دیگر سرویس های پخش ویدئو آپلود کنند. این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته ای X86 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این دستگاه دارای 40 واحد پردازش شخصی سازی می باشد، همچنین فرکانس آن 1172 مگاهرتز است. 

این دستگاه دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند است. رم این دستگاه از نوع GDDR5 و 12 گیگابایت و مجهز به هارد 1 ترابایتی است. در این کنسول بازی خبری از پورت اختصاصی کینکت نمی باشد. این کنسول بازی با سخت افزار قدرتمند خود قادر است نیاز تمام کاربران را رفع کند. اگر به دنبال Xbox اجاره ای هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت ارائه دهنده بهترین کنسول های بازی است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره camera PS4

اجاره camera PS4
اجاره camera PS4 یکی از لذت بخش ترین قسمت هایی است که می تواند شما را سرگرم نماید در camera PS4 امکانات ویژه ای قرار داده شده است.

اجاره وسایل بازی

اجاره وسایل بازی
حتما شما هم باید علاقه به بازی و سرگرمی داشته باشید . یا میخواهید یک کنسول بازی خریداری کنید و نمی دانید کدام را تهیه کنید .