انواع تلویزیون شهری و کاربرد های آن

اجاره ی تلویزیون شهری 

امروزه یکی از مهمترین عواملی که باعث موفقیت در کسب و کار شماست، معرفی گسترده و تبلیغات موثر است. مدرنیزه شدن تاثیر زیادی بر عملکرد های تبلیغاتی گذاشته است در این دوره دیگر تبلیغات چاپی و شیوه های قدیمی جوابگوی نیاز های شما برای رقابت در بازار تبلیغات نیستند، بنابر این باید به فکر استفاده از تکنولوژی روز برای تبلیغاتی باشید. مخاطبین بیشترین توجه را به تبلیغاتی دارند که در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به صورت واضح و روشن ارائه دهد. بنابراین با استفاده از تلویزیون شهری، عملکرد تبلیغاتی خود را به روز کنید و ایده های تبلیغاتی خود را گسترش دهید.

با این که تلویزیون شهری در عرصه ی تبلیغات یک رسانه برتر و موثر است. اما برای برخی موقعیت های موقت مانند غرفه های نمایشگاهی یا جشنواره ها که شما برای نمایش و معرفی محصولات خود نیاز به بیشترین توان تبلیغاتی را دارید، خرید تلویزیون شهری ممکن است کار به صرفه ای نباشد. در چنین شرایطی دنبال راه بهتری باشید؛ اجاره ی تلوزیون شهری یک انتخاب هوشمندانه و بسیار به صرفه برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی شماست.

هنگام اجاره ی تلویزیون شهری این سه فاکتور را در نظر بگیرید؛

رزولوشن تصویر: رزولوشن یکی از مهترین فاکتور هایی است که در انتخاب و اجاره تلوزیون شهری باید در نظر بگیریم، زیرا این مشخصه مستقیما بر قیمت تلویزیون تاثیر می گذارد. رزولوشن در واقع تعداد پیکسل های موجود در صفحه است که در شفافیت تصویر تاثیر گذار است. باید به این نکته توجه داشته باشید که سایز تلوزیون نیز در رزولوشن تاثیر مشخصی دارد؛ برای مثال اگر شما تلویوزیونی با اندازه ی 32 اینچ با رزولوشن FHDاجاره کنید، کیفیت آن چهار برابر تلویزیون 65 اینچی با همین رزولوشن است، بنابر در هنگام اجاره ی تلویزیون شهری باید به سایز هم توجه زیادی کنید.

دات پیچ:  نشان دهده ی تراکم پیکسل هاست و در واقع به فاصله ی بین پیکسل ها در صفحه نمایش گفته می شود. دات پیچ هر چه عدد کوچکتری باشد، تصویر با کیفیت تر است. دات پیچ را به طور مختصر با حرف P نشان می دهند و با واحد میلی متر اندازه گیری می شود.

شدت نور: این مشخصه مربوط به LED های به کار رفته در تلویزیون است، هر چه این LED ها مرغوب تر باشند، تلویزیون از نوردهی بهتری برخوردار است.

انواع تلویزیون شهری، انواع آن را بشناسید:

آشنایی با انواع تلویزیون های شهری در انتخاب مناسب ترین مورد برای نوع کاربرد شما، بسیار مهم است.

انواع تلویزیون شهری از نظر ساختار پیکسلی:

  • RGB: در این تلویزیون های هر پیکسل از یک LED سبز، یک LED آبی و یک LED قرمز تشکیل شده است.
  • 2RGB: تفاوت این نوع با نوع اول این است که در هر پیکسل یک LED قرمز اضافه وجود دارد. تصاویر در این نوع تلویزیون ها از نظر کیفیت بهتر هستند.

همچنین این تلوزیون ها بر حس کاربرد استفاده شما بر اساس فضاهای داخلی و خارجی به دو دسته ی Outdoor و Indoor تقسیم می شوند. تلویزیون های Outdoor در مقابل آب، گرما و ضربه مقاوم تر هستند یکی از مزایای مهم  این نوع تلویزیون شهری این است که شما امکان نمایش تیزر ها  و فیلم های تبلیغاتی در فضای باز و در زیر نور خورشید را دارید.

نوع Indoor که برای فضاهای داخلی مثل سالن ها کنفرانس، غرفه های نمایشگاهی، سالن های ورزشی، داخل ساختمان ها و... مناسب اند. این نوع تلویزیون ها در مقابل رطوبت و گرما مقاومت کمتری دارند و فقط برای محیط های داخلی مناسب هستند.

به مزایای اجاره ی تلویزیون شهری فکر کنید؛

از نظر روان شناسی ثابت شده است که افراد بیشتر به جلوه های بصری جذب می شوند و بهتر با آن ارتباط می گیرند از طرفی ماندگاری تصاویر در حافظه ی بصری بیشترین تاثیر در جذب مخاطبان و مشتریان را دارد. به این ترتیب استفاده از تلویزیون شهری یک گام بسیار موثر در شناخته شدن و ماندگاری محصولات و خدمات شرکت شما است.

در انتها ذکر این نکته ضروری است که هنگام اجاره ی تلوزیون شهری هم به درجه حرارت محیطی و هم به درجه ی مقاومت تلویزیون شهری در مقابل حرارت توجه کنید. معمولا پاور تلوزیون های شهری در مقابل دمایی نزدیک به پنجاه درجه مقاوم هستند، اما در شهر هایی که دمای هوا در برخی روز های به این درجه و بیشتر از آن می رسد، استفاده از تهویه ی مناسب با کولر گازی یا فن های بزرگ که به صورت اتومات دما را کنترل کرده و از آسیب دستگاه جلوگیری کند، لازم است.

سایر بلاگ های مرتبط

هزینه اجاره میز کانتر

هزینه اجاره میز کانتر
شما می توانید میز کانتر های مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید

نمایشگاه تجهیزات پزشکی هتل المپیک

نمایشگاه تجهیزات پزشکی هتل المپیک
در نمایشگاه هتل المپیک هر سال تعداد زیادی نمایشگاه برگزار میشود که تعدادی از ان نمایشگاه های تجهیزات پزشکی میباشد .