کرایه تاورکرین در تهران

کرایه تاور کرین

جهت کرایه تاورکرین در تهران به بخش تجهیزات ساختمانی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.



تهران شهر بزرگی است و جمعیت زیادی دارد به همین دلیل ساخت و ساز نیز در این شهر زیاد است. با توجه به گسترش جمعیت ما شاهد افزایش ساخت ساختمان های بزرگ می باشیم. جهت ساخت این ساختمان ها نیاز است که از وسایل مختلفی استفاده شود. جهت انتقال بار و مصالح به ارتفاعات بالا نیاز است که از جرثقیل های خاصی استفاده شود. این جرثقیل ها تاور کرین نام دارند. از تاورکرین معمولا بطور گسترده در ساختمان سازی استفاده می شود.

تاور کرین نوعی جرثقیل برج سازی است که اجسام سنگین را جا به جا می کند .اغلب تاور کرین جسم
سنگین را تا ارتفاعی معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با
توجه به قدرت مانور بالای تاور کرین در زمینه ی باربرداری در صنایع مختلف از این وسیله استفاده می شود.
تاورکرین چگونه به وجود آمد؟
همواره برای ساخت سازه های عظیم مشکل ساخت وجود داشته،بخصوص وقتی کار به ارتفاعات زیادی از سطح زمین می رسد باید وقت و نیرو و هزینه زیادی به کار رود تا مصالح و تجهیزات با وزن و حجم بالا در سازه قابل استفاده شوند.این مشکل در حدود 70سال پیش با ساخت نخستین تاور کرین ها تا حدود زیادی مرتفع گردید.
اولین تاورکرین بوسیله یونانی های باستان اختراع شد و با نیروی کارگران و چهارپایان کار می کرد.
این تاورکرین برای ساختن ساختمان های بلند در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفت و اجازه حمل اجسام سنگین به بالای بنای مورد نظر را می داد.
تاورکرین ها از اجزای اصلی و ضروری در هر سایت ساختمانی می باشند.

با توجه به کاربرد گسترده این وسیله بخصوص در بخش ساختمان سازی پیشنهاد ما به شما این است که جهت تهیه این وسیله به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. جهت سفارش این کالا کافی است که از طریق اینترنتی اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

تاور کرین ها در سه دسته بندی تاور کرین ثابت،تاور کرین متحرک،تاور کرین بالا رونده قرار می گیرند. خود تاور کرین های متحرک در سه دسته قرار می گیرند که عبارتند از:تاور کرین ریلی،تاور کرین جاده ای و تاور کرین شناور

در ساخت تاور کرین های متحرک از قطعه ای ساده استفاده می شود که شبیه خرپا است. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و تا ارتفاع زیادی را تحت پوشش می دهند. از تاور کرین های بالا رونده معمولا در بناهای در حال ساخت استفاده می شود. جهت ساخت آسمان خراش ها و برج ها نیز از آن ها استفاده می شود.

در تاورکرین های معمولی ارتفاع حداقل از 18 متر شروع می شود. حداکثر شعاعی که این وسیله پوشش می دهد 70 متر است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره قیرپاش

اجاره قیرپاش
در عصر حاضر یکی از عوامل رشد اقتصادی بسیاری از کشورها راه ها می باشند. راه ها با توسعه و پیشرفت اقتصاد رابطه مستقیم دارند. راه ها مهم ترین ابزار

اجاره وسایل در ایران

اجاره وسایل در ایران
بیشتر وسایل مورد استفاده در منازل و محیط های اداری جزء کالاهای ضروری و اساسی به حساب می آید که می توان ...