قیمت دستگاه الکساندرایت

مناسب ترین قیمت دستگاه الکساندرایت

جهت مشاهده قیمت دستگاه الکساندرایت به بخش بهداشت سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


         

لیزر به گونه ای طراحی شده است که از آن برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. موهای زائد برای بسیاری از خانم ها و آقایان دردسرساز است و برای از بین بردن آن از روش های مختلف سنتی استفاده می کنند.

در میان گزینه های مختلف لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتری خود دارای اثر بخشی بالایی است. این دستگاه قادر است موی زائد انواع پوست ها را از بین ببرد. این دستگاه رایج ترین لیزری است که استفاده می شود. معمولا پیش از درمان ناحیه مورد نظر تمیز می شود و سپس از کرم های موضعی بی حسی استفاده می شود. ممکن است فرد کمی در طول درمان دچار سوزش شود. طول جلسات درمان از چند دقیقه تا چند ساعت و با توجه به اندازه ناحیه ای است که قرار است درمان شود. در اغلب موارد به 4 الی 6 جلسه درمانی نیاز است.

این دستگاه قادر است تقریبا 70 درصد از موهای زائد شما را از بین ببرد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر چه سرعت لیزر بیشتر باشد تعداد جلسات درمان کمتر خواهد بود.به طور معمول این روش درمانی می تواند 30 الی 40 دقیقه طول بکشد اما مدت زمان دقیق بستگی به ناحیه ای دارد که درمان می شود.

از لیزر الکساندرایت با پالس بلند برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. تمامی درمان موهای زائد با استفاده از دستگاه سرمایشی انجام می شود. تا حین گرم کردن ساقه مو آسیبی به لایه ایپدرم پوست وارد نشود.

در بازار انواع مختلف لیزر الکساندرایت موجود است. یکی از این دستگاه ها لیزر ARION می باشد. این دستگاه یکی از سریع ترین و قدرتمندترین دستگاه های الکساندرایت در جهان است. این دستگاه علاوه بر هندپیس ارگونومیک به یک اسکنر اختیاری نیز مجهز است که می تواند ناحیه بزرگی را پوشش دهد.

جهت تجربه مناسب ترین قیمت دستگاه الکساندرایت می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت بزرگترین پلتفرم در داخل کشور است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه فتوتراپی برای زردی نوزاد

اجاره دستگاه فتوتراپی برای زردی نوزاد
زردی نوزادان که به علت افزایش بیلی روبین خون ایجاد می گردد یکی از مشکلات رایج دوران نوزادی است که 60 درصد نوزادان ترم و 80 درصد نوزادان پره ترم را درگیر

اجاره ویلچر شرق تهران

اجاره ویلچر شرق تهران
برای مشاهده سایر محصولات به بخش اجاره تجهیزات بهداشت و سلامت مراجعه کنید. ویلچر های هوشمند بالارو ویلچر ...