اجاره تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند

جهت اجاره تلویزیون هوشمند به بخش تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در عصر امروزه تلویزیون های هوشمند  رشد خوبی داشته است به طوریکه در هر خانه یا اداره ای این دستگاه وجود دارد. تلویزیون را می توان یک وسیله ارتباط جمعی دانست و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. این رسانه یک پل ارتباطی میان بینندگان و سیاست و اخبار و حوادث است و می توان آن را یک الگوی یادگیری اجتماعی دانست.

تلویزیون یک واژه فرانسوی می باشد که بخش نخست آن (تله) به معنای دور و بخش بعدی (ویزیو) به معنای دید می باشد. این واژه فرانسوی رفته رفته به زبان فارسی راه یافت .

تلویزیون به خاطر ارائه تصویر از رادیو جاذبه بیشتری دارد که می تواند چشمها را به خود خیره می‌کند و به علاوه فهم پیام را آسانتر می‌کند چون تصویر وصدا اطلاعات کاملتری به مخاطب می‌دهد تلویزیون از جهت کنترل و تسلط بر افکار عمومی رسانه‌ای بسیار قوی و موثر است

برخی از اندیشمندان معتقدند که با تلویزیون می توان به راحتی یک جریان فکری به وجود آورد در جهان امروز و با رشد تکنولوژی تلویزیون تا روستا ها هم راه یافته و قابل پخش و نمایش است . به تعبیر جالبتر تلویزیون را می توان دانشگاه عمومی بزرگی با مخاطبان مختلف دانست.

نمایشگر های جدید و صفحه تخت را می توان به ترتیب 3 دسته led ، lcd  ، plasma  تقسیم بندی کرد که هرکدام ویژیگی ها و تکنولوژی های خاص خود را دارند. ما در این قسمت توضیح مختصری در مورد تکنولوژی پلاسما بیان می کنیم.

نمایشگرهای پلاسما با استفاده از تکنولوژی لامپ فلورسنت عمل می کنند و از چندین سلول که هرکدام از آن ها از دو صفحه شیشه ای تشکیل می گردند در بین این صفحات گاز نئون تزریق شده است که در هنگام کار کردن به صورت مایع در می آید زمانی که تلویزیون گرمای مورد نیاز خودش را تولید می کند این گازها فسفرهای سه رنگ آبی ، قرمز ، سبز تولید می کنند و موجب شکل گیری تصاویر بر روی نمایشگر می شوند.

این نوع از نمایشگر قابلیت دید 180 درجه را داراست و می تواند در هر شرایط نوری خودش را منطبق کند. در این تکنولوژی نور پس زمینه وجود ندارد و هر سلول نور مورد نيازش را خود توليد مي‌كند و کنتراست تصویر در پلاسما بیشتر از ال سی دی است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و اجاره محصولات با کیفیت به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین اگر برای انتخاب بهتر قصد مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره هلی شات

قیمت اجاره هلی شات
علم فیلمبرداری با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییرات و تحولاتی شده است. همیشه تصویر برداران به دنبال گرفتن ثبت تصاویری بکر ...

کرایه تلویزیون شهری در مشهد

کرایه تلویزیون شهری در مشهد
در گذشته های نه چنان دور محیط شهر پر از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی بود که به نوعی منظره شهر را پر می کردند امروزه با گذشت ...