اجاره لپ تاپ برای سمینارها و نمایشگاه ها

اجاره لپ تاپ

جهت کرایه لپ تاپ برای سمینارها و نمایشگاه ها به بخش لپ تاپ سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در عصر امروزه لوازم دیجیتال مانند موبایل ، لپ تاپ و ... رشد بسیار چشمگیری در زندگی ما داشته است و برای هر فرد احتیاج می باشد.  انتخاب یک لپ تاپ کار چندان سختی نمی باشد اما نکته ای که قبل از خرید لپ تاپ وجود دارد ، میزان نیاز شما و توقع شما از لپ تاپ می باشد.

پس همانطور که اشاره شد شما در حین خرید باید اول هدف خود را مشخص کنید به طور مثال اگر زیاد در سفر هستید و باید لپ تاپ شخصی شما همراهتان باشد طبیعتا نباید نمونه بزرگ را خریداری کنید. یا اگر شما لپ تاپ را برای خانه می خواهید و قصد دارید بازی های با گرافیک بالا روی آن نصب کنید قطعا باید لپ تاپ 17 اینچ تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که گرافیک آن  GeForce یا  AMD Radeon HD می باشد.

دومین مورد برای تهیه لپ تاپ که باید به آن توجه کنید برند آن می باشد. شما باید بررسی کنید که در سال جدید و مدل هایی که تازه وارد بازار شدند کدام برند مطرح می باشد و قیمت مناسب تری دارد.

حال وقت آن رسیده که به سراغ هارد یا حافظه سیستم برویم که بسیار حائز اهمیت است. به طور معمول لپ تاپ هایی که در بازار عرضه می شوند هاردهایی بالغ بر 500 گیگابایت دارند. شاید شما فکر کنید که این حافظه برای شما بسیار کم است ولی شما می توانید در کنار لپ تاپ خود ، هارد اکسترنال که قیمت مناسبی هم دارد تهیه کنید و اطلاعاتتان را روی آن ذخیره کنید.

پردازشگر : پردازشگر یا cpu همان تراشه ای می باشد که تمام تصمیمات شما را اجرا و عملی می کند. در واقع هرکاری که شما در سیستم خود انجام می دهید توسط این پردازشگر کنترل می شود پس طبیعی است که هرچه سرعت این تراشه بیشتر باشد سرعت سیستم ما بالاتر می باشد.

رم: این سخت افزار همان حافظه موقت سیستم می باشد به عبارتی دیگر حافظه کوتاه مدتی است برای دسترسی شما به اطلاعات و برنامه های مورد نظرتان . رم هم مانند پردازنده ارتباط مستقیم به سرعت دستگاه شما دارد به این معنی که هرچه حافظه رم بیشتر باشد سرعت سیستم شما نیز بیشتر می باشد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. در صورت مشاهده و اجاره کالای مورد نظر می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین اگر تمایل به مشاوره در جهت انتخاب بهتر کالا دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کامپیوتر pc و لپ تاپ

اجاره کامپیوتر pc و لپ تاپ
اجاره کامپیوتر pc و لپ تاپ برای جلسات اجاره کامپیوتر pc و لپ تاپ می توانید از طریق بخش اجاره تجهیزات دیجیتال اقدام ...

اجاره لوازم دیجیتال در کاشان

اجاره لوازم دیجیتال در کاشان
لوازم دیجیتال به عنوان کالای اساسی در هر منزلی می باشد ولی متاسفانه با افزایش قیمت ها باید بیشتر به فکر اجاره کالاهای دیجیتال بود ...