قیمت اجاره تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ

قیمت اجاره تلویزیون سامسونگ از بخش کرایه تلویزیون سامسونگ  در سایت کلاب رنتر قابل مشاهده است.

امروزه تنوع در بازار فروش بسیار رشد کرده است و مهمترین دلیل آن شاید این باشد که شرکت های قدرتمندی مانند سامسونگ فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده اند ، در واقع کمپانی های بزرگ با رقابت زیاد و روش های تبلیغاتی متعدد در تلاش  می باشند که از این طریق فروش خود را افزایش دهند.

سامسونگ از تکنولوژی کوانتوم دات در یک پنل LED خود استفاده می نماید و تلویزیون های جدید خود را  QLED نامید  ، در واقع کیو ال ای دی یک تکنولوژی جدید به حساب نمی آید.

تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون ها با قرار دادن یک لایه یا یک فیلم از نقطه های کوانتومی روی نور پس زمینه یک پنل ال ای دی معمولی کار می کند ، این لایه از ذرات بسیار ریزی تشکیل می شود که هر کدام از این ذرات نور جداگانه ای از خود ساطع می کنند.

 در واقع اندازه این ذرات طول موج ساطع شده از آن ها را تعیین می کند و به این صورت رنگ های مختلفی ایجاد می کنند سامسونگ ادعا می کند که نقطه های کوانتومی توانایی تولید بیش از یک میلیارد نور را دارند.

در تلویزیون های کوانتوم دات که تلویزیون های QLED نامیده می شود ذرات دچار تغییر شده اند به طوری که حالا مجهز به هسته های آلیاژ فلز جدید می باشند که این باعث افزایش دقت رنگ در روشنایی بالا می شود.

شرکت سامسونگ همچنین ادعا کرده است که در ساخت نمایشگرهای کوانتوم دات فلزهای جدیدی به کار رفته است که سبب ارتقای چشمگیری حجم رنگی آن ها می شود.

مدل های جدید تلویزیون های QLED سامسونگ عملکرد اجرایی رنگ ها را بهبود بخشیده است و قادر به نمایش دقیق فضای رنگی DCI-PC و تکثیر 100 درصدی درجه رنگ می باشد.

کلاب رنتر سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، در صورت هر گونه درخواست برای اجاره تلویزیون های سامسونگ می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید. و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره تلویزیون در مشهد

قیمت اجاره تلویزیون در مشهد
بی شک تلویزیون یک وسیله بسیار مهم در زندگی بشر می باشد وقتی حرف از تلویزیون زده می شود شاید در ذهن خیلی از افراد این مورد ...

اجاره دوربین عکاسی

اجاره دوربین عکاسی
اجاره دوربین عکاسی برای عکاسی در محیط های مختلف می تواند کاربرد داشته باشد و اینکه شما بتوانید لحظات خود را به ثبت برسانید اما روش عملکرد ...