اجاره تلویزیون سامسونگ در تهران

کرایه تلویزیون سامسونگ در پایتخت

برای اجاره تلویزیون سامسونگ در تهران به بخش کرایه تلویزیون سامسونگ در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سامسونگ تولید تلویزیون را از از دهه 70 آغاز کرد و شروع به تولید تلویزیون سیاه و سفید کرد و توانست در سال 1978 رقم تولیدی خود را افزایش دهد ، دهه 80 را می توان سال تحول تلویزیون های سامسونگ دانست به گونه ای که در سال 1981 تولید تلویزیون های سامسونگ به یک میلیون رقم رسید و این شرکت تلویزیون های خود را در بازار جهانی عرضه کرد.

سامسونگ در سال 1997 موفق به ساخت تلویزیون های بزرگ 30 اینچی شد ، این شرکت در سال 1998 موفق به کسب رتبه اول در ساخت تلویزیون در جهان شد و تولید انبوه اولین تلویزیون های دیجیتال جهان را آغاز کرد و امروزه 9 سال است که این شرکت توانسته است رتبه اول را برای تولید تلویزیون در جهان به دست آورد.

با آغاز قرن بیستم و در سال 2001 سامسونگ از مدل تلویزیون جدید خود رونمایی کرد که توانست رکورد شفافیت تصویر را بشکند سامسونگ در سال 2002 تولید باریک ترین تلویزیون های جهان را آغاز کرد و توانست در سال 2004 تلویزیون های ال سی دی 46 اینچی را روانه بازار کند همچنین تلویزیون های ال سی دی انعطاف پذیر و تلویزیون های ال سی دی فوق انعکاسی با اندازه 72.1 اینچ از جمله محصولات دیگر سامسونگ می باشد که تا سال 2006 روانه بازار شد.

در سال 2009 سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی خود در ساخت تلویزیون های هوشمند پرده برداشت و توانست تلویزیون های باریکی به اندازه 6.5 میلیمتر بسازد و آن را در نمایشگاه بین المللی CES معرفی کرد و در سال 2014 این کمپانی اولین تلویزیون های UHD و Curved خود را معرفی کرد.

تلویزیون های UHD سامسونگ قابلیت نمایش 8 میلیون پیکسل را دارند از جمله ویژگی های بارز این تلویزیون ها کیفیت تصاویر می باشد که بازارهای فروش را تحت تاثیر خود قرار دارد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره تلویزیون سامسونگ در ایران می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم صدابرداری

اجاره لوازم صدابرداری
صدابرداری به ضبط صدا گفته می شود که توسط وسایل خاص و مخصوص به نحوی احسن صدا برداری انجام می شود .

اجاره سیستم صوتی سونی

اجاره سیستم صوتی سونی
سونی همواره یکی از برترین های صدا در جهان می باشد V4D یکی از سیستم های خانگی این شرکت می باشد این سیستم صوتی یک آمپلی فایر با ...