اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه ها

کرایه تجهیزات غرفه

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه ها به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

غرفه سازی در واقع بیانگر تبلیغی از برند و کالای شما می باشد ، از طرف دیگر می توان غرفه سازی را به عنوان زاییده برنامه ریزی دقیق شرکت کنندگان در نمایشگاه و ایده های خلاق آن ها برای طراحی غرفه در جهت نمایش محصولات خود دانست غرفه های نمایشگاهی در واقع تنها یک سازه نمایشگاهی نمی باشند و ساخت یک غرفه تنها سرهم کردن یک سازه نمی باشد ، بلکه غرفه ها ابزار و و واسطه ای برای بازاریابی می باشند که از ویژگی های فیزیکی خود برای فروش محصولات و ارائه خدمات استفاده می کنند.

غرفه های نمایشگاهی این ویژگی را دارند که بتوان از آن ها در بازاریابی استفاده کرد ، زیرا با به وجود آمدن بستر مناسب برای معرفی شرکت ها و محصولات آن ها و همچنین اهمیت غرفه های نمایشگاهی را می توان اینگونه بیان کرد که غرفه های نمایشگاهی هر شرکتی معرف آن شرکت است و اهمیت غرفه به میزانی است که می تواند موفقیت صد درصدی یک شرکت را هنگام حضور در نمایشگاه ها تعیین کند.

هدف تمام شرکت ها از حضور در نمایشگاه ها این است که تعداد بیشتری بازدید کننده را جذب کنند ، در نتیجه در زمان طراحی و غرفه سازی باید توجه ویژه ای نمایند لازم به ذکر است که ماندگاری در ذهن آنچنان با ارزش می باشد ، که حتی توانسته تاثیر غرفه سازی را از دامنه نمایشگاه نیز افزایش دهد و همچنین تاثیر بسیار زیادی بر تصمیم گیری ها در زمان خرید داشته باشد و آگاهی از محصولات و شرکت ها را در مدت زمان کم فراهم آورد.

نکته دیگری که باید در غرفه سازی به آن توجه کرد نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در طراحی و ساخت این سازه ها می باشد ، همچنین همانطور که می دانید نمایشگاه ها جنبه رقابتی دارند و تمام شرکت ها سعی می کنند بهترین تبلیغات را داشته باشند ، از این رو توجه به استاندارهای جهانی در طراحی این سازه ها اهمیت فراوانی دارد.

انواع تجهیزات نمایشگاهی برای اجاره

وقتی به بازار اجاره تجهیزات نمایشگاهی نگاهی می اندازیم با تنوع بالایی از محصولات روبرو می شویم که بسیاری از آن ها برای ما شناخته شده نیستند. برخی از تجهیزات نمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در هر غرفه ای می توان آن ها را یافت. اما برخی دیگر صرفا برای غرفه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است انواع مختلف غرفه های نمایشگاهی را بشناسید و با توجه به غرفه های نمایشگاهی خود اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایید. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم است با انواع تجهیزات نمایشگاهی و کاربرد های هر کدام آشنا شوید. همچنین بودجه مورد نیاز برای غرفه سازی را بدانید و با توجه به بودجه برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام نمایید. 

میز کانتر

شناخته شده ترین کالای مورد نیاز برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی میز کانتر نمایشگاهی است. غرفه های نمایشگاهی برای باجه های اطلاعاتی از اجاره غرفه نمایشگاهی استفاده می کنند. به منظور اجاره میز کانتر نمایشگاهی باید به اندازه میز کانتر و همچنین کاربردی که از میز کانتر نیاز دارید توجه داشته باشید. میز کانتر نمایشگاهی در چند مدل وجود دارد. میز کانتر تک نفره، میز کانتر دو نفره و میز کانتر های ویترین دار نمونه ای از میز کانتر هایی هستند که برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در بالای لیست قرار می گیرند.

تلویزیون

تلویزیون های نمایشگاهی را می توانید در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی غرفه های نمایشگاهی برند های بزرگ ببینید. اجاره تلویزیون نمایشگاهی برای نمایش ویدئو ها و کلیپ های آماده شده استفاده می شود. گاهی از این تلویزیون برای اتصال کنسول های بازی هم استفاده می شود. تلویزیون های نمایشگاهی که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، همان تلویزیون های LED و یا LCD خانگی است که برای اجاره در اختیار غرفه داران قرار می گیرد. برای اجاره تلویزیون باید درخواست خود را از چند روز قبل در سایت ثبت نمایید و علت آن هم محدودیت تعداد تلویزیون نمایشگاهی در انبار های اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. 

صندلی

در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی هر غرفه ای تعدادی صندلی وجود دارد. مدل های مختلفی از صندلی در بازار وجود دارد. از صندلی های جکدار جلو کانتر گرفته تا ست مبلمان نمایشگاهی همه را می توانیم در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی بیابیم.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در جهت بررسی و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه و کالای خود را ثبت کنید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پنکه ایستاده

اجاره پنکه ایستاده
در این مطلب درباره انواع پنکه ایستاده و شرایط اجاره پنکه صحبت می کنیم

کاربردهای ویدیو پروژکتور در زندگی

کاربردهای ویدیو پروژکتور در زندگی
شهر تهران به دلیل موقعیت مکانی دارای پتانسیل بالایی است. بسیاری از مراکز مهم صنعتی و شرکت ها در این شهر قرار دارند و همین موضوع باعث شده است که بسیاری جه