اجاره کنسول بازی در شیراز

اجاره کنسول بازی

جهت اجاره کنسول بازی در شیراز به بخش بازی و سرگرمی مراجعه کنید.

بی شک کنسول های بازی ، جایگاه بسیار بالایی در جامعه برای خود کسب کرده است . ps4  از دسته کنسول هایی هست که بسیار فراگیر شده است . ما در اینجا میخواهیم مختصری در مورد آن صحبت کنیم.

این دستگاه یک نسل از نسل هشتم کنسول بازی ویدئویی خانگی است که شرکت سونی آن را تولید می کند.

طراحی پلی استیشن 4 نسبت به نسل قبلی خود بسیار بهبود یافته است . به صورتی که اگر آن را در دست بگیرید سریعا متوجه خوش ساختی آن می شوید. این دستگاه ها به سه مدل ( فت ، پرو ، اسلیم) تقسیم بندی می شود.

یکی از مهمترین اجزای پلی استیشن 4 کنترلر یا دسته آنهاست به طوری که می شود آن ها را بهترین دسته شرکت سونی دانست.

در این دسته بازی یک چراغ تعبیه شده است که رنگ های مختلفی را می تواند به خود بگیرد. همچنین یک صفحه لمسی و یک اسپیکر دارد. صفحه لمسی این دسته در بازی های مختلف کاربرد دارد و مفید است.

در پردازنده ps4  نسبت به مدل قبلی که بسیار پیچیده بود پیشرفت  چشمگیری داشته است این مشکل در مدل قبلی اینقدر جدی بود که هیچ شرکتی به غیر از سونی نمی توانست برای این کنسول بازی بسازد.

لازم به ذکر است که در نسخه پرو این دستگاه سرعت پردازنده به حد 2 برابر رسیده است. و دستگاه به واسطه‌ی پورت LAN یا  Wi-Fi می تواند به اینترنت متصل ‌شود و شما می توانید با پرداخت هزینه از تمامی امکانات آنلاین بازی ها استفاده کنید.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما عزیزان می توانید جهت اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و اگر قصد مشاوره با کارشناسان را دارید با ما تماس بگیرید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی های ps4 در کرج

اجاره بازی های ps4 در کرج
کنسول ps4 را می توان به عنوان برترین کنسول بازی حال حاضر نام برد. شرکت سونی پس عرضه موفق پلی استیشن 3 انتظار مخاطبان را بسیار بالا برده بود ....

اجاره اسکوتر در تبریز

اجاره اسکوتر در تبریز
در سال 2014 چین چندین نمونه از اسکوترها را طراحی و تولید کرد بعد از آن اسکوترهای برقی به یک وسیله محبوب در بین عموم مردم ...