اجاره بازی pes 2019

اجاره بازی پلی استیشن pes 2019

اجاره بازی pes 2019 از بخش اجاره بازی های کنسول پلی استیشن در سایت کلاب رنتر برای شما امکان پذیر است.

بازی pes به عنوان مجموعه بازی های تکامل حرفه ای است  ،در واقع این بازی مجموعه ای از بازی های ویدیویی در سبک ورزشی و شبیه ساز فوتبال می باشد که توسط شرکت کونامی منتشر و توسعه می یابد نسخه های جدید این بازی با پیشرفت های چشمگیری شامل استفاده از موتور فاکس می باشد.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و شرکت کونامی از سری جدید بازی های خود یعنی pes 2019 رونمایی کرد ، بی شک بازی های pes از جمله بهترین بازی های صنعت گیمینگ می باشد که هر ساله نسخه های جدید آن توسط شرکت کونامی ارائه می شود.

از جمله مشکلاتی که گریبان سری بازی های pes را گرفته است این می باشد که این بازی با اغلب تیم ها و باشگاه ها قرارداد ندارد ، عدم این قرارداد باعث شده است که بسیاری از تیم ها و لیگ ها در عناوین ویدیویی نسخه های این بازی وجود نداشته باشند.

البته شایان به ذکر است که خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد شرکت کونامی با تیم ها و استادیوم های ورزشی بیشتری وجود دارد تا تعداد تیم های حاضر در pes 2019 افزایش یابد.

قابلیت های جدیدی به نسخه pes 2019 اضافه شده است که از آن جمله می توان به افزایش سطح تجربه گیمرها و واقع گرایانه تر شدن بازی ها اشاره کرد ، همچنین باید به این نکته اشاره کرد که خستگی بازیکنان تاثیر بسزایی در عملکرد آن ها می گذارد به این منظور از یک نمایشگر برای نشان دادن سطح خستگی بازیکنان استفاده می شود.

بخش My Clup این بازی ها نیز دچار تغییراتی شده است که عملکردی مشابه با بخش Ultimate team مجموعه بازی های fifa دارد ، در واقع شرکت کونامی از یک سری کارت های جدید به نام عملکرد بالای بازیکنان استفاده می نماید که این کارت ها به بازیکنان افسانه ای و بازیکنان برتر هفته تعلق دارد.

سازندگان مدعی شده اند که در نسخه جدید فیزیک توپ و دویدن بازیکنان و موقعیت آن ها در بازی بهبود یافته است ، همچنین گرافیک این بازی نسبت به نسخه های پیشین تفاوت چشمگیری یافته است به گونه ای که هیجان یک فوتبال واقع گرایانه را برای گیمرها به ارمغان می آورد.

از ویژگی های جدید این بازی می توان به انیمیشن های جدید شادی پس از به ثمر رساندن گل و تعویض های سریع به هنگام توقف کوتاه بازی اشاره کرد.

کلاب رنتر ارائه دهنده اجاره انواع نسخه های بازی pes از جمله pes 2019 می باشد ، شما برای اجاره نسخه های جدید می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ایکس باکس وان

کرایه بازی ایکس باکس وان
بازی های کامپیوتری به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های عصر حاضر شناخته شده است و در طول چند سال اخیر ا گسترش دستگاه ایکس باکس وان ...

اجاره کنسول بازی xbox one

اجاره کنسول بازی xbox one
کنسول بازی ایکس باکس وان به عنوان یکی از حرفه ای ها در دنیای کنسول ها یکی از سری کنسول های هشتمین نسل کنسول هایی است که عرضه شده اند این کنسول ...