اجاره بازی fifa 2019

اجاره بازی fifa 2019 در تهران

اجاره بازی fifa 2019 از بخش اجاره بازی پلی استیشن در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است. 

همانطور که بر همگان آشکار است گسترش فناوری زمینه ای را به وجود آورده است که شرکت های مختلف به فکر ساخت وسایل جدید بیفتند از جمله این وسایل می توان به وسایلی اشاره کرد که به منظور پر کردن اوقات فراغت استفاده می شود شما با استفاده از این وسایل می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید و به نوعی خود را سرگرم کنید.

بازی های fifa یک سری بازی های ویدیویی فوتبال است که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند ، شرکت الکترونیک آرتز طی همایشی در نمایشگاه E3 2018 از بازی جدید خود یعنی fifa 2019 رونمایی کرد .

براساس اخبار موجود شایعات مربوط به وجود لیگ قهرمانان اروپا در این نسخه حقیقت دارد به عبارت دیگر شما در بازی fifa 2019 می توانید در بازی های تک نفره با انتخاب تیم مورد علاقه خود به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بپردازید و برای به دست آوردن رتبه اول تلاش کنید.

 همچنین شما می توانید در سایر بخش ها از جمله بخش The Journey و بخش Ultimate Team نیز در این رقابت ها شرکت کنید و با دوستان و سایر بازیکنان از رقبت های این بازی ها لذت ببرید.

از جمله تغییراتی که سالانه در نسخه های جدید این بازی ارائه می شود می توان به بهبود وضعیت کنترل توپ و ارائه گیم پلی طبیعی تر از بازی فوتبال اشاره کرد.

از جمله نسخه های جدید این بازی که قرار است روانه بازار شود می توان به Champions وUltimate اشاره کرد .

نسخه Champions شامل دو ستاره فوتبال به نام های Cristiano Ronaldo وNeymar.Jr.loan می باشد که برای هفت بازی در بخش آلتیمیت تیم امکان انتخاب بازیکن طلایی از پنج بازیکن لیگ وجود دارد.

نسخه Ultimate نیز از نظر محتوا شبیه Champions است ، تنها تفاوت این دو بازی در تعداد پک های Jumbo Premium Gold FUT می باشد.

کلاب رنتر این امکان را برای شما فراهم می کند که انواع نسخه های بازی fifa از جمله fifa 2019 را اجاره نمایید ، شما برای ثبت سفارشات خود می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کنسول xbox در تهران

اجاره کنسول xbox در تهران
کنسول Xbox که در فارسی به ایکس باکس معروف است یکی از محصولات ضد انحصاری بود که به دنیا گیم وارد شد و توانست دنیای بازی ها را تغییر دهد کنسول در ...

کرایه تردمیل در تهران

کرایه تردمیل در تهران
پیشرفت فناوری دستاوردهای بسیاری برای بشر داشته است اما از طرف دیگر باعث کم تحرکی بین اقشار مختلف جامعه شده است. در گذشته....