اجاره میز پذیرایی برای مراسم

اجاره میز پذیرایی

زمانی که در نمایشگاهی شرکت می کنید یک غرفه در آن نمایشگاه دارید در غرفه اولین چیز مهم جذب مشتری است. زمانی که مشتری به غرفه شما می آید وظیفه شماست که از آن پذیرایی کنید تا مشتری را راضی نگهدارید تا از شما خرید کند و یا با شما همکاری کند.برای پذیرایی شما می توانید با اجاره میز پذیرایی و همچنین اجاره صندلی این کار را انجام دهید.

با اجاره میز و صندلی پذیرایی می توانید تبلیغات نیز انجام دهید.چگونه؟

به این صورت که مشتریان و یا شخصی وارد غرفه شما می شود مقداری خسته است پس دنبال صندلی برای استراحت کوتاهی است اینجاست که اجاره صندلی به کار می آید پس از آن شما با اجاره میز پذیرایی و گذاشتن آن رو به روی صندلی و قرار دادن بروشور و یا کاتالوگ های تبلیغاتی خود نظر آن ها را به خود جلب کنید.

با اجاره میز پذیرایی می توانید برای میهمانان خود در شب عروسی و تجهیزات مراسم که باید تدارک ببینید، روزی به یاد ماندنی را برای آن ها ثبت کنید. اجاره میز پذیرایی برای نیاز های کوتاه مدت مانند آنچه گفته شد بسیار مناسب است زیرا هزینه زیادی را شامل نمی شود و می توانید برای سه یا چهار روز و یا  برای مدت دلخواه خود اجاره کنید.

میز های پذیرایی انواع مختلفی دارند که برای خانه هایی با دکوراسیون مختلف استفاده می شوند برای مثال

  • میز پذیرایی سلطنتی یکی از انواع میز های پذیرایی است که برای کسانی که می خواهند خانه ‌ای با سبک کلاسیک داشته باشند انتخاب خوبی است.
  • میز پذیرایی مدرن یک میز برای کسانی است که می خواهند نمای خانه‌شان حالتی امروزی تر و شیک تر داشته باشد مناسب است. اگر همراه میز هایی با طراحی مدرن تلویزیون های 40 اینچی سامسونگ نیز استفاده کنید می توانید خانه تان را زیباتر کنید
  • میز های پذیرایی کاربردی یک نوع میز پذیرایی هستند که یم توانند تغییر اندازه بدهند ویا قابلیت های دیگری نیز داشته باشند به عنوان مثال اگر اجاره میز پذیرایی کاربردی را در ذهن دارید باید بگویم که می توانید این میز را با عنوان میز تک نفره سفارش دهید و بعد از آن متوجه خواهید شد که این میز قابلیت باز شدن دارد و می توان برای 2 الی 3 نفر نیز استفاده شود.
  • میز های عسلی در هر جایی تفاوت هایی دارد که علت آن به متفاوت بودن فرهنگ ها ، آداب و رسوم ،... ملت ها است برای مثال میز های عسلی در کشور هایی همچون ژاپن ارتفاع ناچیزی دارند دلیل آن هم علاقه ژاپنی ها به غذا خوردن به صورت نشسته بر روی زمین است. اما این قضیه در اروپا فرق می کند بخاطر اینکه اروپاییان برای استراحت و غذا خوردن از صندلی استفاده می کنند بنابراین میز آنها باید ارتفاع بیشتری داشته باشد تا آنها راحت تر غذا بخورند.

این روزها اکثر افراد روی مبل ها به مطالعه کتاب ها و کار با گوشی موبایل و... انجام می دهند حال افرادی که می خواهند با لپ تاپ کار کنند می توانند با اجاره میز پذیرایی راحت تر کار کنند و دیگر کمر درد نگیرند.

اجاره میز پذیرایی به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند در فضایی باز مهمانی ترتیب بدهند. این افراد می توانند از میز های پذیرایی بلند استفاده کنند تا مهمانان خود برای قرار دادن وسایل خود همچون موبایل و ... از آن استفاده کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت دوربین دیجیتالی حرفه ای

قیمت دوربین دیجیتالی حرفه ای
امروزه شکل مراسم ها و جشن ها نسبت به گذشته نحول زیادی داشته است. در گذشته مراسم ها و جشن ها محدود بود. امروزه کیفیت جشن ها به حدی بالا رفته است که

راهنمای برگزاری مراسم لوکس در تهران

راهنمای برگزاری مراسم لوکس در تهران
چالش های برگزاری مراسم - آشنایی با تجهیزات برگزاری مراسم