اجاره دستگاه بلندگو در یزد

طریقه اجاره بلندگو در یزد

به منظور اجاره دستگاه بلندگو در یزد به بخش اجاره سیستم صوتی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در مراسم ها و جشن های امروزی از تجهیزات مختلفی استفاده می شود از جمله این تجهیزات سیستم های صوتی می باشند صدا مولفه مهمی در هنگام برگزاری مراسم ها می باشد ، برای بالا بردن کیفیت صدا شما باید سعی کنید که از سیستم های صوتی با کیفیت بالا استفاده کنید.

حدود 50 درصد کیفیت صدا به بلندگو بستگی دارد در واقع بلندگو وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی صوتی تبدیل می کند بلندگو نزدیک به 100 سال است که اختراع شده است و در طول این سال ها دستخوش تغییراتی شده است.

اساس کار بلندگوها به این گونه است که سیم پیچ موجود در دستگاه داخل یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد این سیم پیچ به یک مخروط متصل است هنگامی که جریان الکتریکی با فرکانس های مختلف در سیم پیچ ایجاد می شود این سیم پیچ تشکیل میدان مغناطیسی می دهد به گونه ای که با میدان مغناطیسی ناشی از آهنربا فاز هم نام یا غیر هم نام تشکیل می دهد که باعث دفع یا جذب سیم پیچ می شود ، با حرکت سیم پیچ مخروط نیز حرکت می کند و با حرکت آن ، هوای اطراف توسط مخروط صدا ایجاد می کند.

بلندگوها بر اساس کاربرد به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:Woofer,Tweeter و Midrange                          

Woofer بلندگویی است که برای تولید صدا با فرکانس پایین تولید شده است به این منظور کاغذ دیافراگم حرکت کمی خواهد داشت اندازه این بلندگوها بزرگ می باشد.

Tweeter در ابعاد کوچک طراحی می شود تا دیافراگم با سرعت بیشتری حرکت کند بنابراین از این بلندگوها برای پخش اصوات با فرکانس بالا استفاده می شود.

کلاب رنتر یک سایت مختص اجاره کالا است برای اجاره دستگاه بلندگو در تبریز به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت اجاره تلویزیون led

سایت اجاره تلویزیون led
در گذشته نزدیک تلویزیون ها جزو لوازم خانگی بودند که بیشتر بعنوان یک ابزار تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت در منزل مورد استفاده ...

اجاره تلویزیون led و تلویزیون lcd

اجاره تلویزیون led و تلویزیون lcd
تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی مبلغ و معرف بسیاری از کالا ها و خدمات می تواند باشد به شرط آنکه از آن در محیطی درست و مناسب استفاده شود.