اجاره پرینتر در تهران

اجاره پرینتر در تهران با قیمت استثنایی

برای اجاره پرینتر در تهران به بخش لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


 


اگر برای مدت کوتاهی به یکی از انواع پرینتر های موجود در بازار نیاز دارید نگران هزینه بالای خرید این کالا نباشید. نیازی به خرید این کالا نیست. شما می‌توانید با هزینه بسیار مناسب پرینتر مورد نظر خود را اجاره کنید. برای اجاره پرینتر در تهران مراکز محدودی وجود  دارند و البته کیفیت و تنوع پرینتر های موجود در این سیستم ها هم متفاوت است. 

کلاب رنتر یکی از شناخته شده ترین مراکز اجاره کالای دیجیتال است و برای اجاره پرینتر تنوع بالایی از محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای سفارش پرینتر کافی است درخواست خود را در سایت ثبت نمایید و تاریخ دقیق دریافت کالا را مشخص نمایید. همکاران واحد ارسال با شما تماس می گیرند و زمان دقیق ارسال را با شما هماهنگ می‌کنند. 

انواع پرینتر اجاره ای در تهران

تنوع بالای محصولات در کلاب رنتر توانسته است تمامی نیاز های کاربران از اجاره پرینتر را بر طرف نماید. پرینتر های موجود در سایت به طور کلی به دو دسته پرینتر های رنگی و پرینتر های سیاه و سفید دسته بندی می‌شوند. البته این دسته بندی یکی از چندین مدل دسته بندی موجود در سایت است. مدل های دیگری از دسته بندی هم وجود دارد که با هم به بررسی آن ها می‌پردازیم.

دسته بندی نوع کاربری

پرینتر های موجود در بازار به دو دسته پرینتر های تک کاربری و چند کاربری دسته بندی می‌شوند. پرینتر های تک کاره صرفا پرینت می‌گیرند و تمرکز آن ها بر کیفیت پرینت ها بیشتر است. پرینتر های چند کاره علاوه بر پرینت کار هایی چون اسکن، فکس و کپی هم انجام می‌دهند. این دستگاه ها عموما برای ادارات و سازمان ها و البته دفتر های فنی و مهندسی مناسب است. اجاره پرینتر چند کاره برای افرادی که فضای کافی برای قرار دادن چند دستگاه را ندارند گزینه مناسبی است.

دسته بندی فناوری چاپ

به طور کلی پرینتر ها کار چاپ را به یکی از دو مدل جوهر افشان و یا لیزری انجام می‌دهند. در روش چاپ جوهر افشان دستگاه برای چاپ جوهر را به صورت نقطه ای روی کاغذ پخش می‌کند.کیفیت چاپ در این پرینتر به تعداد نقاط در صفحه بستگی دارد. هر چه تعداد نقاطی که برای ترسیم یک شکل استفاده می‌شود بیشتر باشد، دقت تصویر بالاتر است و در نتیجه کیفیت کار بالاتر است. 

چاپ لیزری همانطور که از نامش پیداست با استفاده از تکنولوژی لیزر انجام می‌شود. در این روش کیفیت چاپ نسبت به روش جوهر افشان بهتر است اما هزینه چاپ بیشتر است و کارتریج آن قابل شارژ شدن نیست و باید حتما آن را تعویض کنید.

دسته بندی کاربرد

برای اجاره پرینتر باید به کاربری و مدل استفاده هم توجه داشته باشید. پرینتر های خانگی ساده ترین مدل پرینتر است و برای پرینت تا 100 برگه در روز مناسب است. در صورتی که به دنبال اجاره پرینتر برای استفاده در محل کار هستید باید از پرینتر های اداری استفاده کنید. برای پرینت در حجم بالا هم باید از پرینتر های صنعتی استفاده نمایید.

کاربرد های اجاره پرینتر

امروزه در اداره ها و مراکز آموزشی شما برای انجام کارها باید از وسایل مدرن استفاده کنید. نبود هر کدام از این وسایل می تواند انجام کارها را مختل کند. یکی از این وسایل که در بسیاری از جاها مورد استفاده قرار می گیرد چاپگر است.

 همه ما حداقل یکبار مجبور به استفاده از این وسیله شده ایم. به ویژه اگر در اداره ها و سازمان ها مشغول به کار بودیم. پرینتر ها در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. این پرینتر ها در مدت زمان اندکی توانستند محبوبیت بالایی پیدا کنند به شکلی که تقریبا در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار گرفتند. منبع تامین رنگ چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج است. بسیاری اپسون را نخستین سازنده چاپگر می دانند. تولیدکنندگان چاپگرها با استفاده از فناوری های روز دنیا در تلاش هستند که رضایت کاربران را جلب کنند.

یکی از چاپگرهای با کیفیت چاپگرهای لیزری می باشد. مزیت برجسته و مهم این چاپگر کیفیت بالای چاپ آن است. با توجه به امکانات این چاپگر می توان از آن در حجم بالا استفاده کرد. یکی از چاپگرهای لیزری، چاپگر لیزری رنگی است که می توان از آن جهت چاپ متن و تصاویر با کیفیت استفاده کرد.

چاپگر جوهر افشان از طریق پخش قطرات ریز جوهر روی کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد آن وجود دارد، کار می کند و باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید می شود.

در اماکن اداری به دلیل کمبود فضا از یک چاپگر چند منظوره استفاده می شود. از ایرادات این دستگاه خراب شدن کل دستگاه در صورت خراب شدن یک قسمت آن است.

برای اجاره پرینتر در تهران پیشنهاد ما به شما این است که به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت آیفون ایکس در بازار ایران

قیمت آیفون ایکس در بازار ایران
دنیای محصولات دیجیتال عرصه رقابت برند های مطرح تولید کننده این محصولات است که این رقابت در بین گوشی های همراه به نوعی بیشتر است...

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار
بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را می توان بسته به مشخصات فنی درون آن دسته بندی کرد. به طور کلی با بالارفتن قابلیت ها معمولا نیز قیمت بالاتری ...