اجاره سونیVR

کرایه سونیVR

جهت اجاره سونی VR به بخش اجاره بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

هدست واقعیت مجازی سونی که همان پلی استیشن دنیای واقعیت مجازی می باشد ، پلتفرم جدیدی است که می تواند تمام معادلات نوشته شده در دنیای بازی های کامپیوتری را به شکل کامل و همه جانبه برهم بزند و مضاعف بر آن دنیای رقابت بازی های کامپیوتری را به سمت و سوی تازه ای بکشاند قطعا یکی از رقیبان سرسخت حاضر در دنیای مجازی  شرکت سونی است که با هدست واقعیت مجازی خود به نام play station VR شناخته می شود و توانسته است در این بازار پر هیاهو وارد شده و جایگاه خود را پیدا کند.

هدست play station VR به دایره ای تاج مانند متصل است این تاج را باز کنید روی سرتان قرار دهید و هدست دقیقا در همان نقطه قرار می گیرد که مشکلی در تاری تصویر به وجود نیاید. این هدست آنقدر محکم روی سر بسته می شود که حتی پس از تکان خوردن زیاد هم ، مکان قرار گیری هدست تغییری نمی کند.

 قرار دادن هدست سونی روی چشم حتی زمانی که عینک به چشم دارید آسان است سونی وزن هدست را طوری روی سر شما قرار می دهد که پس از مدتی احساس نمی کنید یک هدست واقعیت مجازی روی چشم دارید با این حال هیچ وقت نمی توانیم این حرف را برای هدست های Vive و Rift بزنیم.

در حال حاضر بازی های بزرگی مثل Resident Evil7 یا Batman:Arkham قرار است برای مدتی در انحصار هدست واقعیت مجازی Play station باشند بازی های بسیار خوبی مثل REZ infinite و Farpoint هم فقط روی کنسول و هدست واقعیت مجازی سونی پیدا می شوند با این حال بهترین تجربه از این عناوین مطمئنا روی هدست واقعیت مجازی سونی رقم خواهد خورد.

کلاب رنتر پیشگام در خدمت اجاره ی کالا می باشد شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. برای مشاوره در جهت بهبود در انتخاب به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه اسکوتر

کرایه اسکوتر
اسکوترها بعد از دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین تفریحات ایرانیان شناخته شده که سبب می شود کودکان بسیاری ...

اجاره کنسول بازی در تهران

اجاره کنسول بازی در تهران
اجاره کنسول بازی و به طور کلی استفاده از کنسول های بازی های ویدئویی هر روز در حال پیشرفت است...