پورشه باکستر یک ماشین عروس لوکس

اجاره یا خرید پورشه باکستر

پورشه باکستر یک اتومبیل اسپرت دو در ، دو نفره است به این نوع از خودرو ها رودستر نیز گفته می شود. رودستر چیست ؟ رودستر خودرویی است دو در و بدون سقف و پنجره یا به قولی رو باز. با اجاره پورشه باکستر از خودرویی بی نظیر لذت ببرید.چون کرایه پورشه باکستر با توجه به قیمت آن به صرفه تر است شرکت کلاب رنتر اقدام به ارائه خدمات اجاره پورشه باکستر شده است

تاریخچه پورشه باکستر

شرکت لوکس پورشه اولین بار باکستر را در سال 1996 معرفی کرد آن زمان پورشه در اولین نسخه از باکستر یک موتور 6 سیلندر با حجم 2500 سی سی استفاده کرد چون شرکت پورشه یک شرکت آلمانی است ساخت باکستر در آلمان آغاز شد بعد از آن شرکت هایی از فنلاند پورشه باکستر را تحت لیسانس شرکت آلمانی پورشه آغاز کرد.

سپس پس از طی چندین سال در سال 2005 نسل دوم باکستر روانه بازار شد که در آن طراحان شرکت پورشه از موتور پر قدرت تری استفاده کرده بودند. در سال 2009 این بار علاوه بر موتور آن که تقویت شده و مقداری بهبود یافت تغییراتی در ظاهر خودرو نیز اعمال شد که به زیبایی پورشه باکستر افزود. پس از آن طراحان و مهندسین شرکت پورشه نسل سوم باکستر را در سال 2012 معرفی کردند، آنها تغییراتی در بدنه باکستر انجام داده بودند.

 نسل چهرم پورشه باکستر

پورشه پس از اعمال تغیرات زیاد بر روی باکستر بالاخره در سال 2076 نسل چهارم از این خودرو را به طرفداران آن معرفی کرد. اما این بار چه تغییراتی بر روی باکستر اعمال شده بود؟

در این نسل جدید از باکستر ، پورشه 2 سوپاپ از این خودرو را حذف کرد و یک خودروی 4 سوپاپه با 16 سیلندر ارائه کرد اما کار پورشه به همین جا ختم نمی شد پورشه این اتومبیل لوکس را در دو مدل ارائه کرد تا حذف سوپاپ ها را جبران کند بنابراین در دو مدل این خودرو را به بازار فرستاد. نوع اول با حجم موتور 2000 سی سی 4 سیلندر با 16 سوپاپ و البته همراه با توربو شارژر برای شتاب بیشتر، نوع دوم باکستر با موتوری قدرتمند تر نسبت به نوع اول ارائه شد که در آن از موتوری با حجم 2500 سی سی استفاده شده بود  در این نوع هم مانند نوع اول از موتوری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ مورد استفاده قرار گرفته بود در مدل دوم علاوه بر موتور ، به اسم آن کلمه S به صورت پسوند اضافه شد.ما کرایه پورشه باکستر را به افرادی که می خواهند از صدای یک اتومبیل اسپرت لذت ببرند پیشنهاد می کنیم زیرا این خودرو دو حالت رانندگی دارد اولین حالت حالت عادی یا نورمال است.حالت بعدی حالت اسپرت است که غرشی وحشتناک ایجاد می کند. زمانی که این غرش زیبا را بشنوید دیگر شکی در اجاره پورشه باکستر نخواهید داشت. البته باید چند نکته را ذکر کنم که صدای پورشه باکستر در حالت اسپرت خیلی زیاد است و ممکن است اگر بخواهید این هیولای زیبا را در کوچه ها و یا مکان های عمومی برانید باعث اذیت اطرافیانتان شود.

کرایه پورشه باکستر را به افرادی که می خواند اتومبیلی با شتاب زیاد می خواند نیز مناسب است زیرا وقتی مهندسان پورشه به این خودرو توربو شارژر اضافه کردند باعث شد که شتاب صفر تا 100 این خودرو زیبا به 4.1 ثانیه برسد این شتابی بی نظیر برای یک رودستر است. زمانی پورشه 2 سیلندر را از این هیولا گرفت خریداران باکستر فکر کردند که از سرعت و شتاب این خودرو کاسته شده خوب تا حدی درست بود، با کم کردن 2 سیلندر سرعت مقداری کاهش یافت اما شتاب و کنترل و رام کردن این هیولا آسانتر شد و رانندگی با این خودرو را لذت بخش تر می کرد. حال اگر کسانی که فکر می کنند کرایه پورشه باکستر باعث می شود آنها سرعت کمی را تجربه کنند باید تجدید نظر کنند زیرا این خودرو با شتاب 4.1 ثانیه ای خود می تواند به نهایت سرعت 275 کیلومتر در ساعت برسد که این سرعت به لطف توربو شارژر و موتور قدرتمند این ماشین لوکس است.

امکانات پورشه باکستر

شما با اجاره پورشه باکستر از امکانات رفاهی و آپشن های مختلف بهره مند می شوید که ما می خواهیم چند مورد را برای شما ذکر کنیم.

  • 6 عدد کیسه هوا : راننده ، سرنشین ، ایربگ پرده‌ای ، ایربگ جانبی برای سرنشین و راننده
  • سیستم امنیتی : سیستم دزدگیر پورشه ، قفل مرکزی ،سیستم ورود و روشن کردن خودرو بدون کلید
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 2 منطقه‌ای
  • دارای تریم دو رنگ چرمی سفارشی
  • دکمه های هدایت سیستم که بر روی فرمان قرار گرفته
  • سیستم صوتی حرفه ای با 12 عدد بلند گو سفارشی
  • روکش چرمی برای صندلی ها
  • آرم حکاکی شده سفارشی پورشه بر روی صندلی ها
  • سقف کروک
  • سنسور دنده عقب برای داشتن دید بیشتر
  • چراغ های ال ای دی

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ماشین آلات صنعتی

اجاره ماشین آلات صنعتی
با گسترش شهرنشینی و مهاجرت مردم به شهرها، مقدار زیادی زباله و پسماندهای ساختمانی تولید شده است . پس باید با یک مدیریت خوب به فکر جمع آوری این پسماندها با

اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک
با توجه به پیشرفت و توسعه شهرها ما شاهد ساخت انواع کارخانه و شرکت ها در کلان شهرها می باشیم. جهت نگه داری از مواد و کالاهای تولیدی نیاز است که از انبارها