خرید اقساطی موبایل

خرید اقساطی موبایل در شیراز

خرید اقساطی موبایل از بخش اجاره به شرط تملیک موبایل در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

کمپانی هوآوی سعی کرده است همیشه گوشی هایی با قیمت مناسب را روانه بازار کند ، به گونه ای که دارای بهترین امکانات ممکن باشد ما در اینجا قصد داریم یکی از نسل های گوشی این کمپانی را به شما معرفی کنیم.

گوشی P10 هوآوی دارای ظاهری زیبا می باشد به گونه ای که قاب پشتی آن فلزی است ، منتقل شدن اثر انگشت به زیر صفحه آن باعث زیبایی قاب پشتی شده است  ،صفحه نمایشگر این گوشی 5.1 اینچی می باشد و نمایشگر آن از پنل های IPS-Neo ساخته شده است.

تراشه های آن hisilicon یعنی از مدل kirin960 استفاده می کند و در کنار پردازنده 8 هسته ای عملکرد بسیار خوبی دارد،برای این گوشی حافظه داخلی 64 گیگا بایت است،این گوشی بطور پیش فرض از اندروید 7 استفاده می کند،این گوشی دارای دوربین های دو گانه 12+20 مگا پیکسلی است و شبکه 4G را نیز پوشش می دهد،چیزی که هوآوی در گوشی P10 ارائه کرده است نهایت کیفیت و عملکرد می باشد.

در واقع با ذکر نکات بالا می توان گفت که کمپانی هوآوی سعی کرده است که در کنار قیمت مناسب بهترین عملکرد را نیز ارائه دهد به گونه ای که گوشی های آن طرفداران زیادی در جهان دارد و همیشه سعی کرده است که رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قرار دادهای اقساطی جهت خرید گوشی بصورت اقساطی می باشد ، در صورت هرگونه سفارش در سایت کلاب رنتر ثبت نام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی وسایل دیجیتال

خرید اقساطی وسایل دیجیتال
امروزه وسایل دیجیتال تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زنگی ما شده اند به گونه ای که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که بدون استفاده از وسایل ...

فروش اقساطی گوشی موبایل دراصفهان

فروش اقساطی گوشی موبایل دراصفهان
همانطور که می دانید سامسونگ عرضه کننده نسل های مختلف گوشی با قابلیت های متفاوت است به گونه ای که ما امروزه شاهدیم این کمپانی ...