اجاره تلویزیون پلاسما

کرایه تلویزیون پلاسما

اجاره تلویزیون پلاسما از بخش اجاره لوازم صوتی و تصویری در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

اگر به لامپ مهتابی نگاه کنید دقت خواهید کرد که انگار یک ماده نورانی درون لامپ است  به حالتی که مواد پس از روشن شدن لامپ مهتابی به خود بگیرند پلاسما می گویند ، پلاسما در واقع گاز برانگیخته ای می باشد حال اگر داخل گاز اختلاف پتانسیل ایجاد کنیم الکترون های آزاد با ضربه زدن به الکترون هایی که تحت تاثیر جاذبه هستند پیوندشان با هسته را کم می کنند و باعث خارج شدن آن ها از مدار چرخش می شوند.

با کم شدن هر الکترون یک بار مثبت به اتم اضافه می شود با پیوسته ساختن این حرکت الکترون ها پیوسته در حال حرکت به ناحیه مثبت می باشند در حین این حرکت و در نتیجه برخورد ذرات با الکترون ها انرژی الکترون های منحرف شده و به شکل نور گسیل می شود.

نئون و زنون دو گازی می باشند که در ساخت تلویزیون های پلاسما از آن ها استفاده می شود ، این عناصر در هنگام برانگیختگی نور فرابنفش تولید می کنند این نور با چشم قابل رؤیت نیست اما توانایی برانگیختگی عناصری که نور مرئی گسیل می کنند را دارند.

نمایشگرهای پلاسما شامل دو صفحه شیشه ای می باشند که در برابر هوا نفوذ ناپذیر هستند و فاصله آن ها توسط لایه هایی از هم جدا شده است و بین آن ها گازهای نئون و زنون قرار گرفته است با اعمال ولتاژ به قطب های هر سلول گاز دشارژ می شود و تولید نور فرابنفش می کند و با برخورد نور با مواد فلوئورسان نور مرئی و قابل رؤیت از سلول خارج می شود.

هر کدام از سلول ها دارای فسفر به رنگ های آبی،قرمز وسبز می باشند این سه رنگ در کنارهم تشکیل یک پیکسل را می دهند و پیکسل ها نیز در کنار هم تشکیل تصویر را می دهند.

تلویزیون های پلاسما شباهت زیادی با ال سی دی ها دارند به این معنی که در هر دو تلویزیون از تکنولوژی کریستال مایع استفاده می شود.

همانطور که بر همگان آشکار است ماده سه حالت مایع ،گاز و جامد دارد ، همچنین در مباحث علمی یک حالت چهارم نیز برای ماده در نظر گرفته می شود ، حالت چهارم ماده پلاسما می باشد که شبیه گاز است ، در واقع واژه پلاسما به گاز یونیزه شده ای اطلاق می شود که همه یا بخش قابل توجه ای از اتم های آن یک یا چند الکترون از دست داده اند و به یون های مثبت تبدیل شده است ، مقدار الکترون ها و یون های مثبت تقریبا در یک محیط باهم برابر است.

ایده اصلی ساخت تلویزیون های پلاسما با روشن ساختن لامپ های فلورسنت رنگی برای شکل دادن یک تصویر می باشد ، بر بدنه داخلی لامپ فسفر مالیده می شود که با جذب اشعه فوق بنفش تحریک شده و نور مرئی تولید می کند.

یک نمایشگر پلاسما از دو صفحه شیشه ای تشکیل می شود در قسمتی از فضای مابین دو شیشه صد هزار حفره وجود دارد و دیواره این سلول ها از جنس ماده دی الکتریک ریب می باشد که این Rib ها ساختمان داخلی صفحات شیشه ای را تشکیل می دهد ، داخل این سلول ها نیز با ماده رقیقی از گاز که توانایی ساطع کردن نور فرابنفش را دارد پر شده است.

کلاب رنتر ارائه دهنده خدمات اجاره کالا می باشد ، جهت اجاره تلویزیون پلاسما به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید در صورت هرگونه سوال نیز با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قيمت اجاره باند

قيمت اجاره باند
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره باند و اکو مراجعه کنید. باندهای صوتی بسته به قابلیت‌های آنها می‌توانند قیمت‌هایی ...

اجاره تلویزیون ال ای دی هوشمند

اجاره تلویزیون ال ای دی هوشمند
تلویزیون های هوشمند مانند تلفن های هوشمند عمل می کنند در واقع این تلویزیون ها قادرند سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون ...