شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران

شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران با کمترین هزینه

برای اجاره لوازم مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران به قسمت تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.



اگر به دنبال شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران هستید در ابتدای امر بهتر است اطلاعاتی از این نمایشگاه به دست آورید و ببینید که در ادوار گذشته این نمایشگاه به شکلی برگزار می شد و چه شرکت هایی در آن شرکت می کردند. همه این اطلاعات به شما کمک می کند که عملکرد بهتری داشته باشید. همانطور که می دانید این نمایشگاه مربوط به حوزه الکترونیک و کامپیوتر است. تمام بازدیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور می یابند به دنبال این هستند که چیز جدیدی را مشاهده کنند.

در واقع تمام شرکت های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه نیز سعی می کنند دستاوردهای جدید خود را نمایش دهند. معمولا بازدیدکنندگان موجود در این نمایشگاه خریداران بالقوه ای هستند که با هدف خرید به نمایشگاه می آیند از این رو شما با جذب این افراد می توانید به موفقیت زیادی برسید.

در این نمایشگاه شما می توانید با دستاوردها و نمونه کار رقیبان خود آشنا شوید. این مساله به شما کمک زیادی می کند تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشید. نمایشگاه الکامپ بیش از یک ربع قرن است که در کشور برگزار می شود. اولین بار این نمایشگاه در سال 1369 با نام نمایشگاه بین المللی کامپیوتر،برق، الکترونیک و ارتباطات در کشور برگزار شد. بعد از گذشت یک دهه برق از نمایشگاه الکامپ جدا و به صورت نمایشگاهی  مستقل برگزار شد. در همان سال ها ارتباطات نیز از نمایشگاه الکامپ جدا شد و مخابرات با نام تلکام نمایشگاه مخصوص خود را برگزار کرد.

                                   

این نمایشگاه هر ساله شعار و رویکردهای خاص خود را دارد. امسال این نمایشگاه با شعار پیش به سوی اقتصاد دیجیتالی با توان ایرانی برگزار شد.

هر ساله ما شاهد پیشرفت و گسترش این نمایشگاه بودیم به گونه ای که هر ساله به تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه افزوده شد.

اگر به دنبال این هستید که تجهیزات نمایشگاه مورد نیاز خود را برای شرکت در نمایشگاه الکامپ تهران اجاره کنید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بخاری فضای باز

اجاره بخاری فضای باز
بخاری گازی فضای باز برای محیط های روباز مانند باغ و ویلا و رستوران بسیار مناسب است

گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاره تهران

گرفتن غرفه در نمایشگاه بهاره تهران
یکی از پر طرفدار ترین نمایشگاه ها در بین مردم که هر ساله استقبال بسیاری از آن میشود نمایشگاه بهاره می باشد که هر سال قبل از عید برگذار میشود .