فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی موبایل در بیرجند

فروش اقساطی موبایل از بخش گوشی قسطی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

بسیاری از کمپانی ها در  تلاشند که مدل گوشی های خود را به سلیقه مشتریان نزدیک کنند ، در واقع می توان بیان کرد که کمپانی سونی یکی از این شرکت ها می باشد که با عرضه نسل جدید گوشی های خود درصدد است تا سلیقه هرچه بیشتر مشتریان را در گوشی های خود دخیل کند ، یکی از نمونه گوشی های سونی که دارای بدنه فلزی و دوربین قدرتمند می باشد گوشی Xperia XZ است.

سونی هرساله در تلاش است تا صفحه نمایشگرهایش را بهبود ببخشد ، به گونه ای که در چند سال اخیر توانسته کیفیت صفحه نمایشش را افزایش دهد ، سونی فناوری اختصاصی تریلومینوس را در چند سال اخیر در صفحه نمایشگرهایش بکار برده است و از این فناوری در گوشی Xperia XZ نیز استفاده کرده است ، در واقع نمایشگرهای سونی طیف بیشتری از رنگ ها را نشان می دهد.

این گوشی از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو استفاده می نماید ، ابعاد صفحه نمایشگر آن 5.2 اینچ است،ظرفیت باتری آن نیز 2900 میلی آمپر بر ساعت است،دوربین گوشی 23 مگاپیکسل است و شبکه 4G را پوشش می دهد.

همانطور که می دانید گوشی های هوشمند کاربرد بسیاری در زندگی همه مردم دارد و به بخش جدایی ناپذیر زندگی آنان تبدیل شده است در واقع شما می توانید با بهره گیری از بسیاری از تسهیلاتی که فروشندگان هنگام خرید به شما ارائه می دهند اقدام به خرید گوشی های هوشمند کنید و از امکانات این گوشی ها بهره ببرید.

کلاب رنتر ارائه کننده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید گوشی های اقساطی است در صورت هرگونه سوال به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سیم کارت

خرید اقساطی سیم کارت
همانطور که می دانید امروزه با گسترش فناوری شاهد تغییراتی در روابط بین مردم شده ایم به گونه ای که گسترش فناوری باعث ایجاد ...

خرید اقساطی وسایل سفر

خرید اقساطی وسایل سفر
یکی از مسائلی که قبل از رفتن به مسافرت باید به آن توجه کنید بستن چمدان و اطلاع داشتن از لوازم ضروری برای مسافرت می باشد باید توجه کنید