اجاره بازی جدید ps4

اجاره انواع بازی ps4 

برای اجاره بازی جدید ps4 به بخش اجاره بازی پلی استیشن 4 در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

بازی های کامپیوتری توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان سنین مختلف به دست آورند ، با تولید ps4 توسط شرکت سونی انقلاب عظیمی در ساخت کنسول های بازی به وجود آمد ، این کنسول قادر به اجرای بازی های متنوعی می باشد.

بازی هایی که در سال های اخیر منتشر شدند توانستند گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کنند ، ps4 قادر به اجرای بازی های مختلف با کیفیت عالی است ، ما در اینجا قصد داریم بازی هایی که در سال های اخیر منتشر شده اند را معرفی کنیم.

بازی A Way Out یک بازی دو نفره است ، یکی از مهم ترین ویژگی ها در این بازی قابلیت Co-op آنلاین و لوکال است که به صورت همکاری دو نفره به همراه یک بازیکن دیگر انجام می شود داستان بازی در مورد دو زندانی به نام های لئو و وینسنت است که در ابتدای بازی هیچ شناختی از یکدیگر ندارند اما به مرور زمان برای هدف مشترکی یعنی فرار از زندان با هم همکاری می کنند.

بازی Anthem یک بازی نقش آفرینی شخص سوم و جهان باز می باشد در این بازی گیمر یک فری لنسر می باشد فری لنسرها نیروهایی می باشند که هدف آن ها گشت و گذار در سیاره های ناشناخته می باشد این نیروها مجهز به لباسی به نام Javelin isjkn که قابلیت شخصی سازی دارد و حتی می تواند به نیروها قدرت فرابشری دهد این لباس انواع مختلفی در بازی ها خواهد داشت.

داستان بازی Days Gone در مورد دیکن جان است که قبلا یک جایزه بگیر بوده است و با انجام کارهایی نظیر کشتن تحت تعقیب می باشد اما پس از حادثه ای که در طی آن افراد زیادی کشته شده اند و سایر انسان ها به موجوداتی شبیه زامبی تبدیل شده اند وی ترجیح می دهد به جای اینکه در محل هایی مانند کمپ زندگی کند به تنهایی برای زنده ماندن و بقا تلاش کند.

برای اجاره بازی جدید ps4 می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی God of war

کرایه بازی God of war
بازی های هیجان انگیز و لذت بخش ps4 برای کودکان به عنوان یک سرگرمی محسوب شده و همچنین افراد بسیاری علاقه به بازی های خشونت آمیز ...

اجاره وسایل بازی و سرگرمی

اجاره وسایل بازی و سرگرمی
برخی اوقات تشویق کودکان توسط یک وسیله بازی در روحیه و رفتار کودکان تاثیر فراوانی می گذارد ولی به دلیل قیمت های بالا