فروش اقساطی لپ تاپ

فروش اقساطی لپ تاپ در شمال

فروش اقساطی لپ تاپ از بخش اجاره به شرط تملیک لپ تاپ سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما می دانید کمپانی asus یکی از معروفترین کمپانی ها در ساخت لپ تاپ می باشد ، به گونه ای که سالانه نسل های جدیدی از لپ تاپ های خود را به همگان معرفی می کند ما در اینجا قصد داریم مدل جدیدی را معرفی کنیم .

asus zenbook pro با پردازنده Corei 9 و نمایشگاه 4k معرفی شد ، این لپ تاپ بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد ، این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتمی و پردازنده گرافیکی اینتل مجزا ، با بدنه ای باریک بهره می برد.

پردازنده مرکزی zenbook با اندازه 15اینچی و تراشه ی گرافیکی مجزای GeForce GTX 1050 با 4 گیگا بایت حافظه GDDR5 در کنار 8 یا 16 گیگا بایت حافظه رم DDR4-2400 و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت بالغ بر یک ترابایت می باشد.

 سخت افزار و بدنه خوش دست تنها ویژیگی این لپ تاپ نیست محصول جدید با دو پنل 15.6 اینچی IPS LCD لمسی عرضه شده است ، یکی از پنل ها با رزولوشن 4K UHD یا 3840ˣ2160 پیکسل 100 درصد از فضای رنگی AdobeRGB و95 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد.

ذن بوک همانند مدل های دیگر آن با ضخامت 18.9 میلی متری و وزن 1.86 کیلوگرمی خود باریکتر از لپ تاپ های 15.6 اینچی می باشد ، برای حفظ قابل حمل بودن لپ تاپ ها ی جدید را به باتری 71 وات ساعتی لیتیوم-پلیمری با عمر حدود 9.5 ساعته مجهز کرده اند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع فروش های اقساطی می باشد.جهت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی

خرید قسطی لوازم خانگی
امروزه لوازم خانگی کارکردهای گوناگونی دارند که از آن جمله می توان به استفاده از نمایشگرهای خانگی برای پرکردن اوقات فراغت اشاره کرد ...

خرید گوشی اقساطی

خرید گوشی اقساطی
همانطور که شما نیز می دانید کمپانی سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی ها در ارائه انواع خدمات است به گونه ای که توانسته مخطابان بسیاری را ...