کرایه تجهیزات نمایشگاهی کرج

کرایه تجهیزات نمایشگاهی

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید.

کرج شهری با جمعیت بالا که در مجاورت پایتخت قرار گرفته است. این شهر به دلیل نزدیکی به تهران و قرارگیری در اتوبان غربی کشور می‌تواند جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های سالیانه باشد. از آن جایی که در سال های اخیر تعداد نمایشگاه ها افزایش یافته است، برگزاری تمامی این نمایشگاه ها در تهران با پیچیدگی های برنامه ریزی و مدیریتی روبرو است و از طرفی نمی‌توان برگزاری بسیاری از نمایشگاه ها را به شهر های دور همچون اصفهان و مشهد منتقل کرد زیرا بیش از 80 درصد از شرکت کنندگان آن‌ها از تهران در نمایشگاه حاضر می‌شوند. بنابراین بهترین گزینه برگزاری برخی از نمایشگاه ها در کرج است. شرکت های غرفه ساز و شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی هم بدون هیچ دغدغه ای می‌توانند به غرفه داران سرویس دهند و بعد مسافتی دیگر چالشی بر سر غرفه سازی و جابه جای تجهیزات نمایشگاهی اجاره ای نخواهد بود.

مراکز برگزاری نمایشگاه در کرج

شهر کرج از نظر مساحتی نسبت به سایر شهر های پر جمعیت کشور کوچکتر است و مجاورت به پایتخت این شهر را از داشتن امکاناتی چون فرودگاه بین المللی محروم ساخته است. اما این شهر کوچک با وجود تمامی این مسائل دارای سه مرکز مناسب جهت برگزاری نمایشگاه است. پارک چمران با مساحت بالا و آب و هوای معتدل بهترین نقظه شهر برای برگزاری نمایشگاه است. مساحت بالا و امکانات کامل و دسترسی آسان به اتوبان این بوستان بزرگ را به مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه تبدیل کرده است.

تجهیزاتی که در سایت کلاب رنتر با عنوان تجهیزات نمایشگاهی برای اجاره قرار داده شده شامل تجهیزاتی برای تبلیغات ، تجهیزاتی برای ایجاد فضای تشریفاتی و کالاهایی که برای ایجاد تدارکات اولیه و ضروری در فضاهای نمایشگاهی و رویداد های مشابه هستند.

تجهیزات تبلیغاتی مانند: استند ، رول آپ ، پرچم های ساحلی ، تلویزیون های ال ای دی با کیفیت و ... قابل اجاره هستند.

تجهیزات تشریفاتی مانند : راه بند ، میز و صندلی، قهوه ساز ، آبسردکن و ... قابل اجاره هستند...

تجهیزات ضروری مانند : میز کانتر ، پاپ آپ و سازه های مشابه ، اسپیس فریم و ... هستند که اجاره آنها می تواند فضای محیطی را بیشتر از گذشته شبیه به یک محیط نمایشگاهی کند.

اینکه کدام لوازم برای این رویداد ها استفاده شوند بسته به سلیقه و بودجه افراد متفاوت هستند. اما نکته اصلی این است که با اجاره این تجهیزات ، بخش زیادی از هزینه ها صرفه جویی می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ال سی دی نمایشگاهی

اجاره ال سی دی نمایشگاهی
ال سی دی های نمایشگاهی راه هستند برای تبلیغات در محیط های نمایشگاهی که شما می توانید با آن ها بهترین و مناسب ترین راه را برای معرفی کالا و خدمات...

کرایه تجهیزات نمایشگاه ها

کرایه تجهیزات نمایشگاه ها
در عصر حاضر انواع مختلف نمایشگاه ها در جهان برگزار می شوند. مهم ترین نوع نمایشگاه ها، نمایشگاه های بین المللی می باشد. نمونه این نمایشگاه ها هر ساله