اجاره آب سرد کن مجیک

کرایه آب سرد کن مجیک

کرایه آب سرد کن مجیک از بخش اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

بی شک شما با آبسردکن های معمولی که یک بطری آبی رنگ روی آن قرار داده شده است آشنا هستید. این آبسرد کن ها از طریق منبع آب که همان بطری بزرگ آبی رنگ است تغذیه می شوند که به اختصار آبسردکن بطری دار نامیده می شوند.

اما نوع دیگر آبسردکن ها نیز هستند که آبسردکن های قابل اتصال به لوله کشی آب شهری می باشند. یعنی علاوه بر خنک کردن آب، عمل تصفیه آب را هم تا حدی انجام می دهند. این آبسردکن ها اصطلاحا آبسردکن های تصفیه دار متصل به آب شهری نامیده می شوند. این مدل آبسرد کن در صنعت به عنوان آبسردکن POU شناخته می شوند.

آبسردکن مجيک مدل WDU405 یکی از دستگاه‌های ایستاده‌ی شرکت مجیک است. این مدل از دسته‌ی آبسردکن‌های مخزن‌دار است و مخزن آن از قسمت بالا به دستگاه متصل می‌شود. دستگاه مدل WDU405 با گنجایش مخزن 20 لیتر طراحی شده است. کمپرسور این آبسردکن از کمپرسورهای با کیفیت ال جی و ساخت کشور کره است. دو آبریز مجزای آبسردکن برای عملکردهای آب سرد و گرم آن کاربرد دارند.

این دو آبریز به حالت اهرمی کار می‌کنند و با فشردن لیوان به سمت جلو آب از آن‌ها خارج می‌شود. دکمه‌ی ایمنی آب گرم هم برای این مدل در نظر گرفته شده است. با وجود سینی چکه‌گیری که زیر نازل آب در نظر گرفته شده نگران چکه‌ کردن آب به خارج از دستگاه نخواهید بود. توان کار آبسردکن در وضعیت آب سرد 110 وات است و در حالت آب گرم به 500 وات می‌رسد. گفتنی است بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک مرغوب و ورق فلزی ساخته شده است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش خود را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. و همچنین جهت پرسش با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم غرفه غرب تهران

اجاره لوازم غرفه غرب تهران
اجاره لوازم غرفه در غرب تهران برای حضور در نمایشگاه های مختلف شهری همچون نمایشگاه های برج میلاد

اجاره استند لمسی

اجاره استند لمسی
اجاره استند لمسی یکی از روش هایی است که شما می توانید در نمایشگاه ها و تبلیغات خود در نمایشگاه های مختلف استفاده نمایید تا هر چه بیشتر و بهتر ...