اجاره تجهیزات بیمارستانی

اجاره تجهیزات بیمارستانی در سراسر ایران

برای اجاره تجهیزات بیمارستانی به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                                  اجاره تجهیزات بیمارستانی


در گذشته درمان بیمار تنها به وسیله دارو و انجام عملیات فیزیکی توسط پزشک بود اما بعد از انقلاب صنعتی و پیشرفت تکنولوژی به ویژه در نیمه قرن بیستم تجهیزات پزشکی و بیمارستانی نقش مهمی در سه حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان داشتند به نحوی که شما هیچ مرکز درمانی را نمی توانید بدون تجهیزات پزشکی تصور کنید. با توجه به اینکه وجود تجهیزات پزشکی در هر بیمارستان و درمانگاهی ضروری است. عملکرد نادرست این وسایل می تواند در روند بهبود بیماران اختلال و صدمات جبران ناپذیری ایجاد نماید از این رو باید سعی شود از وسایلی استفاده شود که دارای کیفیت بالایی هستند.

امروزه تجهیزات پزشکی به یکی از اجزاء جدایی ناپذیر بیمارستان ها تبدیل شده اند از این رو یک سوم تا نیمی از هزینه های بیمارستانی را به خود اختصاص داده اند. در این میان ما شاهد تجهیزات بلااستفاده ای می باشیم که تهیه آن ها به نوعی هزینه اضافی بوده و این مساله در کشورهای در حال توسعه بیشتر دیده می شود بنابراین می توان گفت که به جای خریدو هزینه های اضافی می توان اجاره تجهیزات بیمارستانی را انتخاب نمود. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی حدود 60 درصد از تجهیزات پزشکی این کشورها قابل بهره برداری نمی باشند و برای حل این مشکل راه حل های مختلفی پیشنهاد شده است اما بهترین راه به بکارگیری مدیریت موثر در استفاده از تجهیزات پزشکی است. شواهد نشان می دهد که بطور کلی در کشورهای در حال توسعه حدود 40 درصد از تجهیزات پزشکی به شیوه مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره تجهیزات بیمارستانی                                                                 

از تجهیزات مختلفی در بیمارستان ها استفاده می شود یکی از این وسایل دستگاه پمپ سرم ARCOMED است. پمپ تزریق جدیدترین دستاورد فناوري تکامل یافته در زمینه رساندن حجم مشخصی از دارو به بدن مي باشد. این پمپ که از طریق یك ریز پردازنده کنترل مي شود با استفاده از مکانیزم حرکات خزنده دودي شکل که هنگام تزریق سرم یکبار مصرف استریل اجرا مي شود مایع را جاري مي سازد.

با توجه به قیمت بالای تجهیزات بیمارستانی برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید اقدام به اجاره تجهیزات بیمارستانی کنید برای این کار می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کرایه صندلی

قیمت کرایه صندلی
کرایه صندلی برای مراسم یکی از مرسوم ترین کارها برای تهیه صندلی مراسم می باشد. استفاده از صندلی‌ها لوله ای در مراسمها از دیر باز مرسوم بوده...

اجاره ویلچر غرب تهران

اجاره ویلچر غرب تهران
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. امروزه در بین محصولات پزشکی برای افراد مسن و ...