کرایه تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است. 

غرفه هایی که بدون توجه به استانداردهای نمایشگاهی ساخته می شود ، غرفه خود ساز می گویند این غرفه ها به منظور غرفه های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند ، غرفه های استاندارد معمولا براساس دو نوع غرفه های مدولار و غرفه های اسپیس فریم ساخته می شود ، در برخی از غرفه ها از سازه های ماکسیما نیز در جهت ساخت غرفه ها استفاده می شود.

غرفه های اسپیس فریم خود به دو نوع غرفه های داخلی و غرفه های خارجی تقسیم می شوند. باید توجه کرد که در ساخت این غرفه ها از الگوی کلی استفاده می شود، سازه ها بطور منظم کنار هم قرار می گیرند ، در این روش غرفه سازی مصالح از فلز است.

 این اسپیس فریم ها از بست هایی که بهم متصل می شوند ساخته می شوند وغرفه های یکپارچه ای را به وجود می آورند ، از ویژگی های بارز این غرفه ها ستون هایی است از جنس فلز که برای قرار گرفتن بنرهای تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

غرفه سازی مدولار نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارد غرفه سازی مدولار ویژه برای فضاسازی های مختلف و برپایی المان های نمایشگاهی در نمایشگاه های کوچک به کار برده می شود ، این غرفه ها غیر هم شکل بوده و در نتیجه متنوع هستند.

 غرفه سازی مدولار سالنی : این نوع غرفه ها به صورت یک شکل برای مستقر شدن شرکت کنندگان و با سفارش برگزار کننده نمایشگاهی طراحی می شوند این غرفه ها دارای فضایی مستقل هستند که امکاناتی برای سرویس دهی به مخاطبان و بازدید کنندگان فراهم می شود.

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر به صورت آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید و کالای مورد نظر را درب محل نمایشگاه تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کاربرد تلویزیون در تبلیغات نمایشگاه ها

کاربرد تلویزیون در تبلیغات نمایشگاه ها
تلویزیون های شهری داخل سالن و تلویزیون های خانگی در نمایشگاه کاربرد دارد. اجاره تلویزیون شهری با قیمت منا....

کرایه وسایل نمایشگاهی در مشهد

کرایه وسایل نمایشگاهی در مشهد
نمایشگاه ها از جمله مهمترین ابزار بازاریابی در دنیای تجارت محسوب می شوند و از لحاظ اقتصادی تاثیر بسزایی در اقتصاد یک جامعه دارند به طوریکه تنوع ...