چیدمان صحیح لوازم صوتی

چیدمان صحیح لوازم صوتی

شما می توانید جهت اجاره تجهیزات مجالس به وب سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.


در هر مراسمی استفاده از لوازم صوتی یک امر بدیهی است و اکثرا بدون توجه به قواعد, اقدام به چینش سیستم های صوتی می کنند اما چیدمان صحیح بسیار مهمتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

نحوه صحیح چیدمان یک سیستم صوتی ارتباط مستقیمی با کیفیت صدای نهایی دارد به طوری که صدابرداران حرفه از محاسبات ریاضی و هندسی برای تعیین چیدمان بلندگو ها بهره می برند.

چیدمان وسائل صوتی به دو صورت کلی صورت میگیرد:

1-توزیعی: بدین معنا که اسپیکرها در اطراف و قسمتهایی از محوطه میانی محیط مورد استفاده قرار میگیرند.

2-دیوار صوتی: اسپیکرها در سمت چپ و راست جایگاه نوازندگان , سخنرانان و ... قرار میگیرد و به این صورت فرکانس ایجاد شده باعث تقویت صدا می شود.

اگر اسپیکرها را به نحوی دیگر نیز چیدمان کنید غلط نیست اما برای نتیجه گیری بهتر و استفاده از کیفیت صدای بیشتر, بهتر است از روش های بالا استفاده کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا جهت اجاره لوازم صوتی و تصویری اقدام کنید.ضمنا با تماس با کارشناسان ما میتوانید از مشاوره بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بلندگو

اجاره بلندگو
بلندگو را می توان به عنوان یک مبدل الکترواکوستیک نامید که می تواند سیگنال صوتی الکتریکی را به یک صدای متناظر تبدیل کند ...

کرایه سیستم صوتی کرج

کرایه سیستم صوتی کرج
سیستم های صوتی در صورتی که درست انتخاب شوند می توانند تاثیر زیادی بر کیفیت یک مراسم داشته باشند. باند های صوتی ، میکسر و ...