اجاره دوربین شکاری

برای اجاره دوربین عکاسی به بخش اجاره تجهیزات عکاسی مراجعه نمایید

اجاره انواع دوربین

دوبین شکاری، دوربینی است که برای دیدن فاصله های زیاد از آن ها استفاده می شود. یکی از کاربردهای آن برای دیدن حیات وحش است. کسانی که زمینه حیات وحش و محیط زیست فعالیت دارند، با دوربین های شکاری حیوانات مورد نظر را از فاصله دور بصورت واضح مشاهده می کنند. از آنجایی که نزدیک شدن به حیوانات وحشی خطرناک است و می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد به همین منظور با استفاده از دوربین های شکاری و مشاهده حیوانات از فاصله زیاد از بروز این خطرات پیشگیری می شود.

دوربین های شکاری استفاده ها و کاربردهای دیگری از جمله مشاهده کهکشان ها، ستاره ها و هرچیزی که از کا فاصله ی بسیار زیادی دارد و می خواهیم آن ها را مشاهده کنیم دارد.

اجاره دوربین شکاری - کلاب رنتر

برندهای و کمپانی های مختلفی دوربین شکاری را تولید می کنند. هریک از دوربین های شکاری باتوجه به نوع طراحی ویژگی هایی دارند که شما باتوجه به نیازی که دارید می توانید آن ها را تهیه نمایید.

تفاوت اصلی دوربین های شکاری در بزرگ نمایی آن ها است. به این معنا که تا چند درصد می توانند سوژه را بزرگ کرده و قابل دیدن نمایند. برای مثال دوربین شکاری که برای نجوم بزرگ نمایی بیشتری دارد زیرا کهکشان ها و ستاره ها چندین سال نوری با ما فاصله دارند.

قیمت اجاره دوربین شکاری

قیمت دوربین های شکاری با توجه به برند و شرکت سازنده و همچنین و ویژگی هایی که دارند متفاوت است.علت تفاوت قیمت در نوع عدسی به کار رفته در دوربین است. بازار دوربین های شکاری تنوع بالایی دارد و بازه قیمتی این محصول بسیار گسترده است. از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید ای موضوع است که اجاره دوربین شکاری با کیفیت شاید قیمتی برابر با خرید دوربین شکاری معمولی داشته باشد اما تصویری که در اختیار شما قرار می دهند بسیار متفاوت است. برند های مطرحی از دوربین شکاری در بازار وجود دارند که با وجود قیمت بالا خرید و یا اجاره آن ها توصیه می شود. 

هزینه اصلی دوربین مربوط به لنز به کار رفته در آن است. پس اجاره دوربین شکاری درواقع اجاره لنز دوربین است. لنز دوربین میزان کیفیت تصویر آن را مشخص می کند. برخی از کمپانی ها از لنز های فوق پیشرفته در ساخت دوربین های شکاری استفاده می کنند. طبیعی است چنین دوربینی وضوح تصویر بی مانندی  داشته باشد. هر چه لنز دوربین با کیفیت تر باشد ، شفافیت و کیفیت تصویر بهتر است. همچنین لنز های خوب در استفاده مداوم چشم را خسته نمی کنند. پس اگر قصد استفاده طولانی مدت دارید اجاره دوربین شکاری با کیفیت قطعا از خرید دوربین های معمولی مناسب تر است.

 گاهی قیمت آن ها بسیار زیاد است و افراد توان خرید آن ها را ندارند. در این مواقع اجاره دوربین شکاری از سایت های اجاره کالا پیشنهاد می شود. اجاره دوربین از سایت ها و مجموعه های اجاره کالا هزینه های شما را بسیار کاهش می دهند و دیگر لازم نیست برای تهیه دوربین شکاری هزینه های گزافی را پرداخت کنید.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

طرز کار دوربین شکاری

دوربین شکاری برای دیدن اجسام با فاصله های دور استفاده می شود و در واقع این دوربین مانند ذره بین قدرتمندی عمل می کند که تصاویر را به صورت بزرگ و واضح به شما نشان می دهد. خب حالا بگذارید کمی درباره طرز کار این دوربین توضیح دهیم. دوربین شکاری از چند عدسی مخصوص برای بزرگنمایی تصویر استفاده می کند. وقتی که نور از بین این عدسی ها عبور می کند. فاصله کانونی آن تغییر می کند و در نتیجه ما می توانیم مناظری که در فاصله دوردست قرار دارند را به صورت واضح ببینیم. 

نکته ظریفی در اینجا وجود دارد. هر بار که نور از عدسی عبور می کند تصاویر وارونه می شوند. پس در نهایت زمانی که تصویر از تمامی عدسی ها عبور کرد درصورتی که تصویر وارونه باشد با عبور آن از منشور تصویر اصلی را به شما نشان می دهند. موضوع دیگری هم درباره عدسی ها وجود دارد. وقتی که نور به عدسی می تابد بخشی از آن بازتاب می شود. پس تصویری که شما میبینید از نظر رنگ با تصویر واقعی تفاوت دارد. این میزان تفاوت به توانایی عدسی ها در عبور دادن نور بستگی دارد. 

فاکتور های مهم در اجاره دوربین شکاری

مهمترین فاکتوری که در اجاره دوربین شکاری باید به آن توجه داشته باشیم کیفیت لنز است. لنز های با کیفیت کمترین میزان نور بازتابی را دارند و در نتیجه تصاویری که میبینیم به واقعیت نزدیک تر است. این لنز ها تصاویر را با وضوح بالایی نمایش می دهند و در استفاده طولانی مدت چشم را خسته نمی‌کنند. عمر لنز دستگاه هم اهمیت بسیاری دارد و باید در هنگام اجاره دوربین شکاری به آن توجه داشته باشیم.

سرعت و دقت فوکوس برای استفاده های نظامی از دوربین شکاری بسیار اهمیت دارد. در واقع دقت فوکوس بالا به شما امکان ردیابی سورژه خاصی را می دهد و با سرعت بالای فوکوس می توانید در صورت جا به جایی سوژه آن را دنبال کنید.

فاصله کانونی دوربین های شکاری نامحدود است و معمولا حداقل فاصله کانونی قابل نمایش را روی دوربین می نویسند. البته موضوع کروی بودن زمین اعث می شود تا فاصله کانونی به صورت طبیعی به 10 کیلومتر محدود شود اما با هیچ دوربین شکاری نمی توانید 10 کیلومتر جلوتر را به وضوح ببینید و دلیل آن محدود شدن زاویه دید است و این موضوع به فاصله کانونی ارتباطی ندارد. 

اگر برای اجاره دوربین شکاری به سراغ مطالب علمی برویم این موضوع به طور آشکار بیان شده است. زاویه دید چشم انسان 130 درجه است درحالی که دروبین های مختلف زاویه دید محدود تری دارند. دوربین های شکاری دو چشمی نسبت به دوربین های تک چشمی از زاویه دید گسترده ترین برخوردارند. پس اگر به دنبال اجاره دوربین شکاری برای تماشای منظره وسیعی را دارید توصیه می کنیم از دوربین شکاری دو چشمی استفاده کنید. با افزایش فاصله تا سوژه زاویه دید محدود تر می شود و در نهایت جایی زاویه دید به صفر می رسد و این جا نقطه پایان دید دوربین شکاری است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش میز سوارز

فروش میز سوارز
میز های سوارز میز هایی نورانی هستند که در تاریکی شب می توانند جلوه ای خاص به محیط بدهند. در محیط هایی که ...

اجاره تجهیزات نورپردازی در اصفهان

اجاره تجهیزات نورپردازی در اصفهان
در گذشته تمام جشن ها و مراسم ها در عین سادگی برگزار می شدند اما امروزه با پیشرفت فناوری ما شاهد استفاده از فناوری های نوین در ...