باند ev

اجاره باند ev

برای اجاره باند ev به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


باند ev

                                                                 

شرکت الکتروویس در  سال 1930 در ایندیانا ایالات متحده تاسیس شد. این شرکت را بسیاری با نام Ev می شناسند. این شرکت ابتدا کار خود را با ساخت سیستم پیجینگ آغاز کرد و سپس به ساخت و تولید سیستم های صوتی حرفه ای روی آورد. میکروفن، آمپلی فایر و بلندگو از جمله تجهیزاتی است که توسط این شرکت ساخته می شود. هم اکنون اسپیکرهای Ev شهرت بالایی دارد.

در بسیاری از اماکن عمومی نظیر فرودگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای شما مجبور به استفاده از اسپیکرها می باشید از این رو باید از اسپیکرهایی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند بنابراین در اماکن عمومی از اسپیکرهای Ev استفاده می شود. بسیاری از گروه های موسیقی و هیئت های عزاداری که مجبور به تغییر مکان هستند، مجبور به استفاده از اسپیکرهای قابل حمل هستند از میان بهترین اسپیکرهای موجود در بازار اسپیکرهای Ev بسیار محبوب است.

اگر به دنبال استفاده از باندهای قوی می باشید می توانید از باندهای ev استفاده کنید. این شرکت با ارائه باندهای باکیفیت در تلاش است که بازار فروش خود را افزایش دهد. در ایران نیز بسیاری از علاقمندان به موسیقی از باندهای این شرکت استفاده می کنند. باند ev یکی از بهترین باندهایی است که شما می توانید استفاده کنید، گرچه قیمت خرید این نوع از باندها بسیار بالا است به همین دلیل بهتر است اجاره باند ev را در نظر بگیرید. 

یکی از اسپیکرهای تولیدی این شرکت اسپیکر ZX5-90B است. عملکرد چند منظوره این محصول باعث شده است که این اسپیکر فروش بالایی داشته باشد و این اسپیکر قدرتمند قابل استفاده در سالن های مختلف است. وجود ووفر DVX3150A که مجهز به خنک کننده هوا است باعث ایجاد هیجان بالایی می شود. این محصول آمپلی فایر ندارد. اندازه ووفر آن 15 اینچ و اندازه توویتر آن 2 اینچ است. نهایت توان خروجی این اسپیکر 2400 وات است. وزن این محصول 22.2 کیلوگرم است.

برای اجاره باند ev می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید و در صورت تمایل با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

اجاره ویدئو پروژکتور و پرده نمایش
در واقع ویدئو پروژکتور وسیله ای است که برای نمایش تصاویر انفورماتیک روی یک پرده یا پرده نمایش استفاده می شود با رشد سریع تکنولوژی در انتشار ...

کرایه تلویزیون LED و LCD

کرایه تلویزیون LED و LCD
نکته ای که شاید خیلی ها ندانند این است که تلویزیون LED همان تلویزیون LCD است فقط کمی پیشرفته تر.یعنی در تلویزیون LED از همان پنل و تکنولوژی LCD.....