کرایه لپ تاپ ایسوس

اطلاعات مفید در مورد کرایه لپ تاپ ایسوس

برای کرایه لپ تاپ ایسوس به بخش لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


                   

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید وسایل دیجیتال فعالیت می کنند. هر یک از این شرکت ها سعی می کنند که از فناوری های نوین در تولیدات خود استفاده کنند. یکی از وسایل دیجیتالی که طرفداران زیادی در بین مردم دارد،لپ تاپ می باشد.

شما می توانید به راحتی از این وسیله پرتال در هر مکانی استفاده کنید. لپ تاپ های جدید وزن کمی دارند و نازک می باشند از این رو حمل و نقل آن ها آسان می باشد.

یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت لپ تاپ شرکت ایسوس است. محصولات این شرکت در ایران طرفداران زیادی دارد. متاسفانه در ماه های اخیر ما شاهد این می باشیم که قیمت لپ تاپ های ایسوس تا حد زیادی بالا رفته است. در چنین شرایطی بسیاری توانایی خرید لپ تاپ های ایسوس را دارند. برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما این است که از طریق سایت کلاب رنتر اقدام به کرایه لپ تاپ ایسوس کنید. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، می توانید سفارش خود را اینترنتی انجام دهید.

یکی از لپ تاپ های ایسوس ZenBook 3 Deluxe است. این لپ تاپ FULL HD می باشد. ضخامت این لپ تاپ 12.9 میلیمتر است و وزن آن 1 کیلو گرم و 100 گرم است. پردازنده آن Core i7 است. این لپ تاپ یکی از اولین لپ تاپ های باریک جهان با پردازنده چهار هسته ای است. این لپ تاپ مجهز به دو پورت USB با پشتیبانی از    Thunderbolt 3است.

برای اجاره این مدل لپ تاپ ایسوس و یا مدل های دیگر می توانید از سایت کلاب رنتر کمک بخواهید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تبلت سامسونگ

اجاره تبلت سامسونگ
بعد از گوشی موبایل یکی از معروفترین تکنولوژی های ساخته شده توسط بشر تبلت است که دارای کارایی و عملکرد فوق العاده بالایی می باشد ولی قیمت ...

لوازم اداری برای نمایشگاه

لوازم اداری برای نمایشگاه
اجاره تجهیزات اداری یکی از نمونه اجاره تجهیزاتی است که در کلاب رنتر سایت اجاره کالا فراهم شده و در مواردی که نیاز به این تجهیزات است می تواند ...