اجاره تلویزیون دات پیچ 4

اجاره تلویزیون دات پیچ 4 به صفحه اجاره تلویزیون شهری مراجعه کنید

http://www.clubrenter.com/subcategory/Video-and-Audio/Urban-Television-and-Wall-Video/

اجاره تلویزیون دات پیچ 4 روشی است که می توانید با آن تبلیغات انجام دهید و کاربرد بسیار در زمینه تبلیغات دارد. این تلویزیون های شهری  به عنوان های مختلفی خوانده می شوند، اما کار کردن همه آن ها به یک صورت است نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای هرچه بیشتر دیده شدن یک تبلیغ که معرف کالا یا خدمت یک شرکت یا یک مجموعه است

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در همه این تلویزیون ها مشترک هستند. اصطللاحات و عناوین به صورت مشترک است یکی از این اصطلاحات دات پیچ است.

 دات پیچ چیست  و چرا اهمیت دارد ؟

دات پیچ عبارت است میزان فاصله لامپ هایی که در هر واحد پیسکل از صفحه نمایش بلوک های تشکیل دهنده  در تلویزیون های شهری وجود دارد. در واقع شما با اجاره تلویزیون دات پیچ که دارای عدد پایین تر باشد میزان کیفیت تصویر بالاتری نسبت به اجاره تلویزیون دات پیچ  بالا تر دارد را خواهید داشت.

پیکسل چیست؟

 پیسکل به تعداد خانه هایی گفته می شود که تشکیل دهنده یک تصویر هستند البته این واحد بر خلاف واحد های دیگر اندازه گیری واندازه یکسان و یک نواختی ندارد.

در صفحه نمایش مانیتور اندازه پیکسل های تشکیل دهنده نسبت به پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایشی به اندازه یک تلویزیون شهری نیست و به همین خاطر به صورت یکای ثابت نیست و جنبه عمومی دارد. با توجه به تعریف پیکسل و دات پیچ مشخص شد که چرا تعداد دات پیچ ها در کیفیت تاثیر دارد یعنی شما در نقطه چه تعداد امکان تنظیم و تفکیک نور برای برقراری تصویر دارید. 

بلوک چیست ؟

بلوک ها از تعدادی پیکسل تشکیل شده اند و به صورت یک متری هستند و در واقع پایه و اساس اولیه تشکیل این اندازه تلویزیون شهری هستند بر خلاف تلویزیون های عادی در تلویزیون شهری شما می توانید به سادگی در ابعاد مختلف آن را پیاده سازی نمایید. 

دات پیچ داخل سالن و دات پیچ خارج سالنی

 یکی از اصطلاحاتی که در زمان اجاره تلویزیون دات پیچ با آن رو به رو هستید داخل سالن و خارج سالن بودن آن است از نظر مشابهت هر دو ساختار یکسانی دارند اما چند تفاوت جزیی دارند :

اول از همه این که کیفیت نوردات پیچ های خارج سالنی بالاتر است چون فضای بیشتری را باید پوشش دهند و از فاصله های بیشتری باتماشاچی دارند مانند تلویزیون های شهری نصب شده در بالای ساختمان های تجاری در حالی در دات پیچ داخل سالن درفضا به مراتب کوچگتری نصب می شود و باززدید کننده نزدیک تر به تلویزیون است و به همین ترتیب مشاهده مخاطب کمتر است .

دومین موضوع بحث عایق سازی و فریم دار بودن این دات پیچ ها است. در تلویزیون داخل سالن نسبت به دات پیچ خارج سالن به علت عدم ارتباط مستقیم با اب و رطوبت مانند باران و برف از عایق کاری عادی استفاده می شود در حالی در تلویزیون شهری دات پیچ خارج سالن علاوه بر استفاده از عایق عادی نیاز به استفاده از فریم ها و پایه های اضافی برای نصب و هم چنین محافظت از صفحات آن در برابر آب و رطوبت است.

اجاره تلویزیون دات پیچ 4 را بسته به نوع فعالیت خود انتخاب نمایید و برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره 4 تلویزیون دات پیچ تلویزیون می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب

اجاره ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب
ویدئو پروژکتور یکی از تجهیزاتی است که شما در زمان ارائه معمولا از آن ها استفاده می کنید هزینه خرید بالا این تجهیزات باعث شده است که بسیاری رو به ...

کرایه دوربین عکاسی تهران

کرایه دوربین عکاسی تهران
از گذشته ها تا امروزه عکاسی رشد بسیار خوبی داشته است و دارای تحولات بسیاری بوده است. امروزه این هنر در بین جوانان فراگیر شده است...