اجاره میز سوارز در کرج

برای اجاره میز سوارز در کرج پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و سپس درخواست اجاره خود را ثبت نمایید. 

اهمیت اجاره میز سوارز

حتما تا به حال در مهمانی هایی حضور داشته اید که نوشیدنی روی میز های ال ای دی زیبایی سرو شده است که در نور تاریک فضا می درخشند. روی نیمکت های رنگی درخشان نشسته اید و با عینک و کفش های شب رنگ جذابی روبرو شده اید که در نور شب می درخشیدند. تهیه همه این محصولات نیازمند صرف هزینه های بسیاری است و از طرف دیگر نگهداری آن ها پس از پایان جشن به فضای بزرگی نیاز دارد. 

اجاره میز سوارز - کلاب رنتر

میز های نورانی با نام میز سوارز در بازار وجود دارند. این میز از جنس پلی اتیلن سبک ساخته شده است و چراغ های ال ای دی در چندین رنگ درون آن تعبیه شده است. چراغ های ال ای دی دارای چند برنامه نور پردازی مشخص هستند و برای تنظیم آن ها از کنترل از راه دور استفاده می شود. میز سوارز در ابعاد و مدل های مختلفی تولید شده است و نسبتا تنوع خوبی در بازار دارد. این میز دارای باتری برای تامین انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن چراغ های ال ای دی است. این باتری قابل شارژ با برق شهری است و هر بار شارژ آن تا 5 ساعت باتری را نگه می دارد.

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

همچنین شرکت کلاب رنتر اجاره میز و صندلی را نیز برای مراسم و رویدادهای شما نیز دارا است که میتوانید از صفحه مربوطه اقدام به اجاره کنید.

با وجود تمام مزایایی که میز سوارز دارد همانطور که از پیش هم ذکر کردیم مشکلاتی برای تهیه این میز وجود دارد به همین جهت پیشنهاد ما اجاره میز سوارز است. شما می توانید میز سوارز و تمامی وسایل مورد نیاز برای برگزاری مراسم و جشن خود را با قیمتی بسیار مناسب از کلاب رنتر اجاره نمایید. جهت اجاره میز سوارز برای مهمانی های آخر هفته بهتر است درخواست خود را حداکثر تا دوشنبه ثبت نمایید تا وسایل مورد نظر برای شما رزرو شود. 

اجاره میز سوارز در کرج - کلاب رنتر

مراکز اجاره میز سوارز در کرج

 برای اجاره میز سوارز در کرج مراکز مختلفی وجود دارد که می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از آن جا تامین نمایید. اما یافتن این مراکز زمان بر است و البته برای تهیه کالا باید زمانی را صرف کنید و به صورت حضوری برای اجاره میز سوارز اقدام نمایید. همچنین به دلیل تقاضای بالا امکان اتمام موجودی هم وجود دارد. به همین جهت پیشنهاد ما اجاره میز سوارز از کلاب رنتر است. شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید و کالای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید. 

به منظور اجاره میز سوارز از کلاب رنتر به بخش تجهیزات مراسم مراجعه نمایید و سپس با انتخاب میز سوارز مورد نظر خود از بین میز سوارز های موجود در سایت وارد بخش ثبت سفارش می شوید. در این بخش شما می توانید روز و ساعت تحویل کالا و همچنان آدرس دقیق دریافت را مشخص نمایید. پس از ثبت درخواست کالا برای شما رزرو می شود و در بازه زمانی مشخص شده به دست شما می رسد. 

مرکز اجاره میز سوارز - کلاب رنتر

قیمت اجاره میز سوارز

هزینه اجاره میز سوارز به مدل انتخابی شما بستگی دارد. اما اگر بخواهیم بازه حدودی برای اجاره میز سوارز مشخص نماییم بازه قیمت بین 50 تا 70 هزار تومان رقم رایجی است. البته خبر خوب برای مشتریان کلاب رنتر این که شما می توانید از تخفیفات ویژه مناسبت های مختلف بهره مند شوید. فقط کافی است که کلاب رنتر را دنبال نمایید تا از تخفیفات ویژه آگاه شوید.  

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره رول آپ و پاپ آپ

اجاره رول آپ و پاپ آپ
رول آپ و پاپ آپ دو نوع سازه سبک و قابل حمل میباشند که تاثیر بصری زیادی بر روی مخاطب میگذارند.

اجاره سیستم کنفرانس صوتی

اجاره سیستم کنفرانس صوتی
برای اجرای یک کنفرانس در حد حرفه ای و عالی نیاز به تجهیزات مناسبی نظیر سیستم صوتی کنفرانس است که سبب می شود ...