اجاره میز سوارز در تهران

اگر برای مهمانی خود قصد اجاره میز سوارز دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با انواع میز سوارز، قیمت اجاره و همچنین مراکز اجاره میز سوارز و سایر لوازم مهمانی آشنا شوید. 

انواع میز سوارز

میز سوارز یا همان میز ال ای دی تنوع بالایی از نظر سایز، رنگ و طراحی بدنه دارد. به طور کلی میز سوارز از پلی اتیلن سبک ساخته می شود و در برابر گرما و رطوبت مقاوم است. طراحی بدنه به گونه ای است که در برابر ضربه تعادل خود را حفظ می کند و برای مهمانی ها بسیار مناسب است. این میز در سایز های مختلفی تولید شده است و حتی می توانید متناسب با نیاز خود میز سوارز سفارشی برای خود بسازید. معمولا میز سوارز دارای ارتفاع بیشتری نسبت به میز های پذیرایی است و از آن برای سرو نوشیدنی استفاده می شود. از میز سوارز به صورت ایستاده استفاده می شود و در کنار آن صندلی قرار نمی گیرد.

اجاره میز سوارز - کلاب رنتر

همچنین میز سوارز از نظر شکل ظاهری بسیار متنوع است. بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها برای چیدمان خاص خود میز سوارز های مخصوصی را طراحی می کنند و می سازند اما به طور کلی میز سوارز های موجود در بازار در چند شکل استاندارد هستند. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

میز سوارز کمر باریک

میز سوارز کمر باریک در دو مدل مختلف با سطح مقطع مربع و یا گرد به بازار عرضه شده است. این مدل میز سوارز بسیار پر طرفدار است و در مهمانی های بسیاری می توانید میز سوارز کمر باریک را ببینید که از آن برای سرو نوشیدنی و پذیرایی استفاده شده است.

همچنین شرکت کلاب رنتر اجاره میز و صندلی را نیز برای مراسم و رویدادهای شما نیز دارا است که میتوانید از صفحه مربوطه اقدام به اجاره کنید.

 میز سوارز کمر باریک دارای ارتفاع 120 سانتی متر است و سطح مقطع آن مساحتی به اندازه 50 سانتی متر مربع دارد. این میز دارای چندین رنگ ال ای دی است و کنترلی جهت تنظیم رنگ در اختیار کاربر قرار می گیرد.  اجاره میز سوارز کمر باریک - کلاب رنتر

اجاره میز سوارز کمر باریک - روزانه 60000 تومان

میز سوارز مخروطی

نوع دیگری از میز سوارز که بسیار پر طرفدار است میز سوارز مخروطی است که همانطور که از نامش پیداست حالتی مخروطی دارد و به منظور استفاده برای پذیرایی یک صفحه شیشه ای به صورت افقی روی میز قرار گرفته است. از آن جایی که اجاره میز سوارز مخروطی هم مانند سایر میز های سوارز برای مهمانی مورد استفاده قرار می گیرد از طیف رنگی گسترده ای بهره گرفته است و کنترل از راه دور برای تنظیم رنگ وجود دارد. 

 اجاره میز سوارز مخروطی - کلاب رنتر

اجاره میز سوارز مخروطی - روزانه 50000 تومان 

میز سوارز پایه استیل 

این میز دارای پایه استیل باریک و بدنه نیم دایره مجهز به لامپ ال ای دی است و ظاهر شیک و زیبایی دارد و برای سالن های برگزاری مراسم انتخاب بسیار مناسبی است. از آن جایی که اجاره میز سوارز پایه استیل بسیار پر طرفدار است به همین جهت باید از چند روز پیش از مراسم نسبت به تهیه میز سوارز اقدام نمایید. 

اجاره میز سوارز پایه استیل - کلاب رنتر

اجاره میز سوارز پایه استیل - روزانه 50000 تومان

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نمایشگاهی

اجاره لوازم نمایشگاهی
برای مشاهده اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر کلیک کنید. در این مطلب از بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی توضیحاتی ...

نمایشگاه بین المللی تخصصی شناور های دریایی و دریانوردی

نمایشگاه بین المللی تخصصی شناور های دریایی و دریانوردی
نمایشگاه بین المللی تخصصی شناور های دریایی و دریانوردی یکی از محل هایی است که شما می توانید با دریانوری و شناور های دریایی و آن چه در این صنعت ...