اجاره میز نورانی در کرج

اگر قصد اجاره میز نورانی در کرج را دارید با ما همراه باشید تا بیشتر درباره شرایط اجاره میز سوارز در کرج بدانیم و با مراکز معتبر اجاره تجهیزات مراسم آشنا شویم. و سپس انتخاب عاقلانه ای داشته باشیم و بتوانیم با اجاره میز سوارز مناسب بتوانیم مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم. 

همچنین شرکت کلاب رنتر اجاره میز و صندلی را نیز برای مراسم و رویدادهای شما نیز دارا است که میتوانید از صفحه مربوطه اقدام به اجاره کنید.

قیمت اجاره میز سوارز در کرج 

از این پس ساکنین کرج هم می توانند با ثبت درخواست اجاره میز سوارز در کرج کالای مورد نیاز خود را در بازه زمانی حداکثر 24 ساعت تحویل بگیرند. اجاره میز سوارز کمر باریک - کلاب رنتر

                                         اجاره میز سوارز کمر باریک - روزانه 60000 تومان

اجاره میز سوارز کمر باریک  

محبوب ترین مدل در بین انواع میز سوارز ، میز سوارز کمر باریک است که در مهمانی های مختلف کاربرد دارد. این میز سوارز در دو مدل با سطح مقطع مربع و دایره طراحی شده است و ارتفاع آن 90 و یا 110 سانتی متر است. برای اجاره میز سوارز کمر باریک به تعداد مهمان های خود توجه داشته باشید. هر میز نورانی کمر باریک برای پذیرایی از حداکثر چهار نفر مناسب است. البته میز سوارز به صورت ایستاده استفاده می شود و از آن برای سرو نوشیدنی استفاده می شود و برای پذیرایی باید اقدام به اجاره میز شام نمایید. 

اجاره میز سوارز پایه استیل - کلاب رنتر

                                    اجاره میز سوارز پایه استیل - روزانه 55000 تومان

اجاره میز سوارز پایه استیل  

میز سوارز پایه استیل نوع دیگری از میز سوارز است که در بین برگزار کنندگان مراسمات رسمی و تشریفاتی بسیار پر طرفدار است. این میز دارای بدنه نیم دایره سوارز و پایه استیل است و برای مهمانی های بزرگ انتخاب مناسبی است. سطح مقطع این میز به خوبی پذیرای 3 نفر مهمان است و برای هر جشن و مراسمی مناسب است. 

شرایط اجاره میز سوارز در کرج

به منظور اجاره میز سوارز در کرج باید فرآیند ثبت سفارش در سایت را انجام دهید و آدرس پستی دقیق خود را در سفارش ذکر کنید. پس از آن سفارش شما وارد مرحله پردازش می شود و جهت هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته می شود. سپس سفارش اجاره میز سوارز شما به بخش ارسال می رسد و کالای شما در صف ارسال قرار می گیرد. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند و اسپیکر

اجاره باند و اسپیکر
باند و اسپیکر به عنوان یکی از تجهیزات بسیار مهم برای هر مراسمی شناخته می شود که سبب می شود مراسم باشکوه ...

کرایه باند و رقص نور کرج

کرایه باند و رقص نور کرج
لوازم اصلی مربوط به جشن ، تجهیزات صوتی و نورپردازی هستند که در واقع بعنوان مکملی برای هم محسوب می شوند...