اجاره دستگاه انکوباتور

برای مشاهده محصولات مشابه با بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

دستگاه انکوباتور یا آزمایشگاه بیولوژیکی برای رشد دادن نمونه‌های زنده مورد استفاده قرار می گیرند برای پرورش ژنیتیکی و یا تجزیه و تحلیل ژنتیکی انکوباتور مورد نیاز است. در تشخیص بیماری‌های باکتریایی و ویروسی انواع سرطان تست‌های دوره ای میزان پیشرفت سرطان، تغییرات میزان باکتری‌های موجود در خاک، تغییرات بیولوژیکی در حیوانات و گیاهان همگی مواردی مختلفی هستند که به کمک علم ژنیتک می‌توان به آن‌ها دست یافت  و در این میان یکی از نقش‌های اصلی را دستگاه انکوباتور بازی می نماید. 


اجاره انکوباتور

این دستگاه در واقع یک مخزن دو جداره است، که میزان رطوبت، اکسیژن، نیتروژن، دی اکسید کربن و سایر عوامل رشد و تکثیر در آن‌ها مهیا شده تا عمل کشت صورت پذیرد.

بسیاری از علوم با توجه به نیاز خود مجبور استفاده از این نوع اطلاعات هستند علوم مربوط به دام و طیور مانند پرورش و تکثیر دامپزشکی و ... علوم مربوط به کشاورزی مانند علوم مهندسی کشاورزی ، پرورش و تکثیر گیاهان و ... علوم پزشکی و علوم زیستی می توانند بخشی کوچکی از این دسته علوم باشند که به علوم زیستی متکی هستند.

ژنتیک و تغییرات ژنتیکی عوامل مختلفی دارد گذر زمان، تغییر اقلیم،از جمله این عوامل هستند در گیاهان و حیوانات افزایش میزان بهره وری و باردهی یکی از عواملی است که پای علم ژنتیک را به میان آورده  است . نمونه هایی از این محصولات که قابلیت افزایش بهره وری را دارند درختان مرکبات است بدون علم ژنتیک نمی توان هیچ یک از این اعمال صورت بپذیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه لیزر IPL

اجاره دستگاه لیزر IPL
برای مشاهده محصولات مشابه به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید. اجاره دستگاه لیزرIPL یکی از راه های درمان مو ...

اجاره تجهیزات پزشکی در کرج

اجاره تجهیزات پزشکی در کرج
تجهیزات پزشکی یکی از نیاز هایی است که برای هر شخص در طول زندگی ممکن است به صورت محدود یا دائمی نیاز شود شما در صورتی که دچار بیماری شوید قطعا باید...