اجاره ویلچر شمال تهران

برای اجاره ویلچر در شمال تهران به بخش اجاره ویلچر مراجعه نمایید

انواع ویلچر اجاره ای

ویلچر یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل برای افراد معلول و جانباز است و همچنین وجود آن در مراکزی مثل بیمارستان ها، آسایشگاه ها، خانه سالمندان و ... نیاز است. در کل ویلچر برای کسانی که توانایی حرکت و راه رفتن روی پاهایشان را ندارند، لازم و کاربردی است.

بعضی از بیماران هستن که در دوران بیماری خود باید از ویلچر استفاده کنند، اما بعد از درمان دیگر نیازی به آن ندارند. در این شرایط اجاره ویلچر گزینه خوبی برای آن ها است.اجاره ویلچر - کلاب رنتر

ویلچر دو نوع اصلی دارد که با توجه به شرایط بیمار باید آن ها را انتخاب کرد. این دو نوع عبارتند از: ویلچر دستی و ویلچر برقی

ویژگی ها و قابلیت های این دو نوع ویلچر بسیار باهم متفاوت است. بنابراین قیمت های آن ها نیز تفاوت داشته و باید حتما نیاز فرد قبل از تهیه ویلچر بررسی شود.

ویلچر دستی 

احتمالا بیشتر ویلچرهای دستی را دیده باشید. این ویلچرها برای حرکت نیاز دارند تا علاوه فردی که روی آن نشسته، فردی از پشت آن را حرکت دهد. البته در شرایطی هم شخصی که روی ویلچر نشسته می تواند با دست چرخ ها را حرکت داده و موجب حرکت ویلچر شود. اما این کار کمی دشوار است و شخص ویلچری را اذیت می کند.

یکی از ویژگی هایی که هر نوع ویلچری و همچنین ویلچری های دستی باید داشته باشند، تحمل وزن بالا است. ویلچرها باید توان و تحمل وزن افراد بزرگسال و سنگین را داشته باشند و در برابر آن ها مقاوم باشند. ویلچرهای دستی برای آنکه مقاوم باشند از فولاد ساخته شده و جنس آن ها از فولاد می باشد. بدنه آن ها از جنس استیل روکش کروم است.

ویلچرهای دستی شامل زیرپایی بوده تا شخص پای خود را روی آن قرار دهد و همچنین زیر دستی برای قرار دادن دست ها دارد. هر دوی این ها محرک بوده و قابل حرکت و قابل تنظیم هستند.

ویلچر برقی

استفاده از ویلچرهای برقی برای شخص راحت تر از ویلچرهای دستی است. این نوع ویلچرها معمولا برای افرادی که توانایی حرکت کمتری دارند استفاده می شود. حرکت کردن، ترمز کردن، تغییر تنظیمات صندلی و کارهایی از این قبیل همگی از طریق دکمه های موجود توسط شخصی که روی ویلچر است انجام می شود.

ویلچرهای برقی نسبت به ویلچرهای دستی سبک تر بوده و جابه جایی آن ها بسیار آسان تر است. این نوع از ویلچر های نیاز به شارژ شدن دارند و تا قبل از آن حرکت نمی کنند. زمانی که شارژ ویلچر کامل باشد می تواند مسافتی حدود 40 کیلومتر را بپیماید.ویلچر برقی - کلاب رنتر

ویلچرهای برقی مانند ویلچرهای دستی جایی برای قرار دادن و دست و پا دارند که قابل تنظیم است. ویلچرهای برقی انواع مختلفی دارند که قیمت آن ها نیز باهم متفاوت است. ویلچرهای برقی نیز از موادی ساخته شده اند که توان تحمل وزن زیاد را داشته باشند.

اجاره ویلچر

اجاره ویلچر مانند هر کالای دیگری از مراکز اجاره کالا ممکن است. برخی از سایت ها و مجموعه هایی که اجاره محصولات و وسایل پزشکی را انجام می دهند، اجاره انواع ویلچرها را نیز انجام می دهند.

همانطور که گفتیم برخی افراد تنها مدتی نمی توانند حرکت کنند و نیاز به ویلچر دارند. در این شرایط بهتر است ویلچر مورد نظر خود را اجاره نمایید. اجاره ویلچر علاوه بر اینکه نیاز شما را برطرف می کند، در کاهش هزینه هایتان بسیار موثر است و به طور چشم گیری در خرج ها اثر می گذارد.

سایت کلاب رنتر یکی از جامع ترین مجموعه هایی است که در زمینه اجاره کالا فعالیت دارد. این مجموعه اجاره انواع ویلچرها را نیز انجام می دهد. اگر بخواهیم برخی از انواع ویلچرهای موجود در سایت کلاب رنتر را بررسی کنیم، عبارتند از:

ویلچر برقی با کد 102 موجود در سایت کلاب رنتر، تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. اما کد 101 آن حداکثر وزنی که تحمل می کند برابر با 170 کیلوگرم است. میزان زمان نگهداشتن باتری نیز از دیگر تفاوت های مدل های ویلچر برقی است.

هنگام اجاره ویلچر مخصوصا اجاره ویلچر برقی حتما باید به انواع آن ها توجه کرده و مشخصات فنی آن ها را به طور دقیق بررسی نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره دستگاه الکساندرایت

اجاره دستگاه الکساندرایت
دستگاه الکساندرایت یکی از روش های درمان و رفع مو های زائد است اما این روش ها به مانند تمامی روش های دیگر را نمی توان به صورت یک جلسه ای نتیجه گرفت

اجاره دستگاه زردی کرج

اجاره دستگاه زردی کرج
درمان زردی در اکثر واقع به وسیله دستگاه های فتوتراپی یا همان درمان زردی صورت می گیرد شما می توانید با اجاره دستگاه نیازتان را به درمان بر طرف ...